Reisvriendin gezocht voor eind Juni

Halloo,

Ik ben Nathalie 21 jaar jong en kom uit de buurt van Den haag.
In het dagelijks leven werk ik fulltime in een lunchroom.
Ik hou van winkelen, sporten en uitgaan.
Mijn relatie is net uit en zou met mij ex op vakantie gaan. (dit gaat dus niet meer door.) Vrienden en Vriendinnen hebben helaas niet te gelijk vakantie met mij of hebben al geboekt. Toch wil ik graag ongeveer 10 dagen lekker naar de zon. Griekenland, spanje, italie?? Het maakt me niet zo heel veel uit. Als er maar zon is het uitgaan leuk is en waar we lekker kunnen genieten. :zon02: Heb je interesse? en ben je tussen de 20/25 jaar oud hou je van lekker wijntjes drinken uitgaan en shoppen? Reageer dan snel dan kunnen we kijken of het klikt. Ik hoop wat van iemand te horen.

liefs,
Nathalie

jammer ik zoek reisgenoten voor september… kan je niet in september kan het altijd proberen he :smiley:

gr nienke

ojaa ik ben wel iets te oud lols ben 26!!!

Haha 26 wat maakt t uit :wink:

Nee ik kan helaas niet in September heb van 28 juni tot de 16 juli vakantie helaas!

Groetjes

helaas maar ja het was te proberen…

1 like

Beste Naatjee,

Lijkt me erg leuk.
Kunnen met de auto diverse steden bezoeken.
Hoop alleen dat mijn leeftijd geen probleem is.

Met vriendelijke groeten,

Flex

Hoi Flexx,

Leuk dat je reageert!
Maar, Sorry ik ben niet zo van in de auto zitten.
Wil liever lekker luieren op t strand drankjes drinken en stappen winkelen etc.

Groetjes

Hoi hoi zon, zee shoppen , lekker uit eten , helemaal leuk en zin in. Heb alleen vak vanaf 12-19 juni kan 14-21 worden en ben wel 29. Al voel gedraag ik me niet zo haha

kan evt nog schuiven naar 2-9 of 3-10 juni maar dat zijn de mogelijkheden… :slight_smile:

Sorry ik kan alleen vakantie nemen. Vanaf de geschreven datum.
Toch bedankt voor t reageren.

Groetjes

das jammer misschien volgend jaar
:slight_smile:

Zoek je een meisje of een jongen of maakt het niet uit.

meisje of jongen of maakt het niet echt uit]