reisgenootje gezocht

Hoi

ik ben op zoek naar een reisgenootje

ik ben nathalie 37 jaar getrouwd en woonachtig in rotterdam , maar mijn man houd niet van vakantie’s
maar ik vind het heerlijk om op zon vakantie te gaan >>>

dus hou jij net als ik van de zon all in resort , lekker lui, zwembad ,strand terasje pakken en shoppen en gewoon lol hebben

laat dan iets van je zelf horen
ik ga het liefst in september op vakantie

Hoi Nathalie! Lijkt me leuk! Laat je email anders even achter!! Groetjes Lara

Wij hebben een B&B in Zd.Italie.
Vluchten vanaf Maastricht, Brussel-Charleroi en Dusseldorf-Weeze in nog geen 2,5 uur met Ryanair.

Af en toe nemen we meewerkgasten aan die ons 280 minuten per verbleven nacht helpen en dan maar 15 euro bijbetalen per nacht en in het hoogseizoen 20.

Kijk maar eens op onze website: www.villalavanda.eu.

Jenny

hoi naatje heb je al een vakantie maatje gevonden? ik wil zelf ook na een zonvakantie idd lekker lui bruinen zwemmen eten drinken shoppen en niksen.
ik ben zelf 27 jaar en woonachtig in de omgeving gelderland
ik hoor het graag even mijn email is yoaniva@hotmail.com

he nathalie ik ben 42 jaar en woon in nijmegen en wilde ook graag op vakantie in september ALles wat jij opnoemt is heerlijk Alleen wil ik graag 1 a 2 dagen een excursie doen even iets van het land zien als je dit wat lijkt kun je ook reageren via mijn email j.halderman@upcmail.nl
gr jose

Hallo

Ik ben van plan eind augustus / begin september voor 8 of 11 dagen naar Griekenland te gaan voor een relaxte vakantie.
Zon, zee, strand, wat zien en lekker eten

Ik kom uit de regio van Rotterdam

Mail kan naar [EMAIL=“vakantie40ger@live.nl”]vakantie40ger@live.nl

hai nathalie, heb je al iemand? ik ben zelf 27 jr en wil een lui en zon vakantie misschien kunnen we samen gaan mijn email is yoaniva@hotmail.com

Hoi,

De advertenties en reacties sprak mij aan.
Roland 37 jaar uit omg Rotterdam zoekt ook reisgenoten voor September
Mijn mail: roland.opvakantie@hotmail.com