Als ik alles zo een beetje doorlees dan lukt het niet voor iedereen om een gezamelijke datum te plannen.
Tot nu toe kan ik ontdekken dat een 3tal in 1 week op vakantie zou kunnen:
Nathalie84
Pat1978
Eelkje84
Dat zou dan gaan om de week van 31 juli tot 9 augustus.
Van een aantal anderen weet ik de datums niet (tess en jingles). Roosje geeft pas aan na 17 augustus te kunnen. Dus dat wordt misschien in combinatie wat lastig.
Afspreken in castricum zou wat dat betreft voor mij kunnen! Alkmaar is voor mij een kleine 1,5 uur rijden.
De datums dat ik kan afspreken in de avonden zijn:
9 juli
10
13 t/m 17 juli
Evt. kan ik ook wel overdag, dan op deze dagen:
9 juli 's middags
11 juli
12 juli (dan ga ik waarschijnlijk ook al richting Alkmaar voor een verjaardag!)
15 juli
Maar het lijkt mij het handigst om het zo snel mogelijk dan te regelen zoals Nathalie zegt.
Ben er alleen achter gekomen dat een last minute eigenlijk niets wordt. Mijn zusje heeft net geboekt bij D-reizen en kon voor die week eerder geen lastminute boeken. D-reizen gaf aan dat die er ook niet kwamen, aangezien er nog steeds geboekt wordt en het bouwvak is.
Dus we zullen wel rekening moeten houden dat we minimaal rond de 600 euro zitten.
Ik hoor het nog wel hoe de anderen er over denken.
Ik vertrek woensdag naar Italië voor 8 dagen, leuk zonnen, wandelen, zwemmen, terrasjes doen,…Ik ga zelf naar een jeugdherberg, ben 30 jaar en ja ook al mijn vrienden moeten werken of zijn al gesetteld. Laat dus maar horen als je interesse hebt.
He Eelkje,
Zou het er dan toch nog echt van komen, die vakantie!
Wel balen van de last-minutes maar rond de 600 E voor een leuke vakantie heb ik er wel voor over.
Voor mij zou 13 juli of anders 15 juli het beste uitkomen, het kan event. ook donderdag de 9e maar dan moet ik wel wat afspraken verzetten.
Ik heb trouwens op mijn privemail nog twee reacties van meiden gekregen die wel mee willen dus het groepje wordt al wat groter!
Nog ff de andere reacties afwachten , maar niet te lang want dan komt r niks meer van!
Best wel spannend eigenlijk dat de plannen steeds concreter worden nu smkiek
Maar lijkt me ook wel weer een uitdaging en enorm leuk!
Wat mij betreft zijn alle genoemde datums oke, dus je zegt het maar.
Wie zijn degenen die jou prive een mail hebben gestuurd? Een beetje van dezelfde leeftijd? Of zijn het ook degenen die al eerder hebben gereageerd?
Hou elke dag even de site in de gaten, maar nog geen reacties van de anderen.
Pat1978 zie ik wel reageren via een eigen oproep en daarin geeft ze aan min of meer al een aardige meid te hebben gevonden.
Van de anderen tot nu toe ook nog niets!
Zijn er verder geen dames die weg willen van 31 augustus tot 9 augustus???
Wanneer spreken we af elkaar te zien, dan kan ik daar rekening mee houden ivm plannen van afspraken met vriendinnen.
Nathalie, weet jij al of de meiden via jou privemail ook die week kunnen en een afspraak kunnen maken in Castricum???
Ik hoop zo dat het wat wordt… kan wel wat zon gebruiken :zon02:
Dus nog even een oproepje:
Willen er nog meiden mee in een groepje op vakantie van 31 juli tot 9 augustus ongeveer???
Ik ben Mandy, 21 jaar en ik zou ook wel graag met jullie mee willen in de periode van 31 juli t/m 9 aug.
Heb namelijk vakantie in die periode en niemand van mijn vriendinnen heeft dan vakantie…
Heb me net aangemeld op deze site en kwam gelijk bij deze oproep terecht… Ben ook op zoek naar vakantiemaatjes in die periode voor een zon / strand vakantie!! Meeste vriendinnnen met hun vriendjes op vakantie en anderen geen geld… zelfde probleem idd.
Maar begrijp dat jullie al aardig ver zijn met een datum plannen enzo, dus laat me even weten of er nog een plekje vrij is en wat de plannen zijn…
Was wat aan t surfen op t net. Kreeg toevallig de Macrofolder in de brievenbus.
Als macrolid kun je ook leuke reizen boeken (heb je alleen wel t pasje voor nodig).
Ik heb zojuist een singlereis geboekt. Ik was toe aan wat meer zekerheid en op zo’n forum blijft het toch maar een beetje afwachten.
Ik vind het heel leuk hoe iedereen heeft gereageerd en ik wens jullie dan ook veel succes bij het vinden van een vakantiemaatje!
Ik haak dan wel af, maar zo te zien zijn er nog genoeg mensen die nog op zoek zijn dus dat moet wel goed komen toch!
Een tip voor mensen die het wel zien zitten: op www.singlevakanties zijn er nog hele leuke singlereizen te boeken die enigzins betaalbaar zijn.
Succes er mee!
Ook ik heb al twee pogingen op dit forum gedaan en beide zijn niet doorgegaan, dus drie maal scheeps recht.
Ik ben Inge, 22 jaren jong, spontaan, gezellie, stapper, sporter, zonliefhebber maar niet persé elke dag, excursies, eh nog meer stopwoorden.
En ik zou graag naar Kreta willen in augustus (of september).
Ik ben op zoek naar een gezellige meid(en) die houdt van dansen, sjansen en wat rijmt er nog meer… ganzen haha nee dat hoeft niet.
Dus als er na al deze reacties iets uitkomt dan hoor ik het heeel graag. Ook mijn vrienden zijn allemaal stelletjes en dat schiet niet op wat vakanties betreft.
Als je meteen iets wilt ondernemen zodat we over 2/3 weken kunnen stappen in Kreta (andere opties sta ik ook voor open) dan mail me: [EMAIL=“myname_inge@hotmail.com”]myname_inge@hotmail.com en vertel iets over jezelf!