Ik ben op zoek naar 3 tot 5 personen die zin hebben om op vakantie te gaan naar de zon ergens in Europa!! Het idee is om een groepje te creëren van maximaal 6 personen, jong/oud/man/vrouw/ het maakt allemaal niet uit. Het lijkt me leuk om elkaar te leren kennen, actieve dingen te ondernemen, een dagje strand, maar vooral doen waar je zelf zin in hebt. Wanneer? geen idee ( is nog open) januari/februari/maart 2016 zou kunnen.
Ik ben een vrouw van 29 jaar, ik ben sociaal en pas me makkelijk aan in een groep. Ik hou van actieve dingen, natuur, dingen bezichtigen, maar ook een dagje strand kan ik van genieten. Ik ben niet direct een uitgaanstype, maar hou meer van terrasjes.
Heb je vragen of ideeën laat dan iets van je horen!
Hoi SG86, het idee spreekt mij zeker aan. Ben een jongen van 22, tegen die tijd 23 en ben een echte globetrotter alleen reis liever niet in mijn eentje. Ik ben ook geen uitgaanstype maar een middagje strand of terrasje lijkt mij ook erg leuk. Verder wil ik nieuwe culturen leren kennen en nieuwe dingen te ondernemen.
Heyz sg, klinkt erg interessant, ik ben 29. En ook toe aan een leuke relaxen vakantie richting de zon. Heb al eerder Gereisd Maar kies nu voor de gezelligheid en samen te gaan reizen. Heb je al plannen gemaakt? Groetjes mark