Ik wil begin augustus (rond 5 augustus) een paar dagen, of klein weekje tussenuit, ff bijkomen, lekker genieten en niksen in de zon, strand en lekker eten. Wie voelt hier ook wat voor? we kunnen samen gaan, of op locatie afspreken. Gaat er meer om dat we een beetje een klik hebben en voor de gezelligheid, that’s it. Locatie, datum kunnen we dan snel bespreken en afstemmen. Ik ben zelf een jongen van 31 uit Utrecht. Lees het wel, groetjes
Ik zoek iets soortgelijks voor dezelfde periode. Het lijkt me leuk om met een groepje van 4 te gaan ofzo, klein weekje zon, zee, strand en relaxen. Ben zelf een jongen van 28. Als er nog meer mensen (m/v) zich aansluiten, heb ik wel interesse!
Hoi ik ben een vrouw van 25 jaar en ik wil ook rond die periode een paar dagen op vakantie, hebben jullie al plannen gemaakt?
heyhey, ja er zijn wel wat geinteresseerden, maar die haken dan weer af, beetje jammer! Ik wil het liefst komende week al gaan, dinsdag of zo, wat wil jij en wat denk jij? misschien whatsappen?
Ik heb ook wel interesse!
Ben (net) 27 jaar en wil ook graag even weg!
Hadden jullie al plannen?
Een groep van 4 zou wat mij betreft ideaal zijn! Misschien een idee om ergens centraal ff een drankje te doen om te kijken of het klikt en concrete plannen te maken?
Ook ik ben opzoek naar een directe vakantie! Relazen, actief zijn en een cocktailtje erbij.
Ik ben een spontane meid en houd van reizen.
Hoor t graag Saludos,
Kimberly
Via Wereldwijzer app
Even bij elkaar komen lijkt me een plan!
heb je wa meer uitleg :))))))
ik zou ook wel weg willen madanie, ik heb een camper en ben 26 jaar nederlandse jongen. gr edwin ik hoor wel als we iets kunnen afstemmen op onze intressens. gr edwin.
-
-
- Updated - - -
-
al plannen om weg te gaan? ik wil ook op vakantie gaan met mijn camper? intressen om samen de reis af te stemmen en onze intresses te bekiken? gr edwin
ik ben edwin 26 jaar nederlandse jongen. wil graag met mijn camper op reis gaan. misschien kunnen samen gaan reizen en onze intresses delen. gr edwin
Wil je niet mee zonder camper, Edwin?
Ik wil ook mee als t kan
En ik haak niet af!
Maar ben wss al te laat ![]()
Voor welke personen is dit nog actueel?
Ik ben namelijk nu nog op zoek naar een leuke reisgenoot of reisgenote.