Hallo, ik ben Mandy en ik ben 21 jaar.
Ik zoek iemand om gezellig mee op vakantie te gaan (heb toevallig niet tegelijk met mijn vriendinnen vakantie gekregen).
Ik heb vakantie in de periode van 1 t/m 14 Augustus (Ik zou 31 juli rond de middag al kunnen vertrekken).
Maakt mij niet zoveel uit waarheen, als er maar zon, zee en strand is (Ook houd ik van een lekkere borrel):slywink:. Excursies vind ik ook altijd leuk om te doen!
(Ben niet opzoek naar een date of iets in die richting)!!
heeyy,
mijn vakantieplannen zijn ook nog niet zeker en ben daarom ook op zoek naar iemand die gezellig een weekje op vakantie wil. Waar naar toe maakt me opzich niet zoveel uit.
wel kan ik pas vanaf 7 augustus.
ik hou van een relaxte vakantie maar zou ook graag wat van de omgeving willen zien.
ben trouwens ook 21 jaar.
Groetjes,
Esther
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke reispartner en toen ik jullie oproep/reactie zag staan dacht ik meteen: misschien kunnen we wel met z’n 3e, of meer. Ik ben ook het type van zon, zee, stand, uitgaan, en af en toe een dagje iets doen/excursie. Maar vooral ga ik om te relaxen.
Ik ben ook in de periode beschikbaar, en 19 jaar. Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Tess:zon02:
Mijn naam is Elyse en ik ben 19 jaar.
Ik zou ook graag naar de zon willen in Augustus…
Nou zit ik er al een poosje over na te denken om te gaan Eiland hoppen in Griekenland… Lijkt dit jullie wat ?? Je kan me altijd ff mailen naar [EMAIL=“Lies830@hotmail.com”]Lies830@hotmail.com