Dames gezocht 25+ voor leuke stedentrip of zonvakantie!!!

Hoi dames!!!

Ik heet Marieke, ben 27 jaar en ik ben voor de zomer klaar met mijn master. Jaren terug ben ik al 2x op vakantie geweest met een groepje meiden die ik hier had leren kennen, erg leuk. In augustus ga ik via Shoestring naar India maar ik zou daarvoor ook graag nog een stedentrip willen doen of een zonvakantie. Europa vind ik prima daarvoor, maar ik ben heel flexibel. Ik woon in Zeist, vlakbij Utrecht en wil wel een keer meeten voor we op pad gaan. Ik ben geen hostel type, houd wel van enige luxe smkiek

Wie o wie wordt hier enthousiast van?? :zon02:

Hoi Marieke, leuke oproep! Ik ben een week vrij van 1 juli tm 8 juli en zoek een reisgenoot voor een zonvakantie in Europa in die week. Verdere info: ik ben een enthousiaste meid van 28 jaar, sociaal, avontuurlijk en flexibel. Geen enorm feestbeest maar wel ondernemend. Combinatie van dagje omgeving verkennen/dagje zon/zwembad = ideaal. Lijkt het je leuk? Ik hoop het. Hoor het wel!

Hi Marieke,

Even een vraagje, want je zegt dat je eventueel ook op zonvakantie wilt, maar hoelang dan, aangezien je ook al de Shoestring reis gepland hebt. Ik neem aan dat je een 2 of 3 weken reis niet ziet zitten? Ben benieuwd want ik zoek ook een reismaatje die van luxe houdt! Ben totaal geen hostel type! Ik ben 33 trouwens en kom uit Rotterdam.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Griekenland voor zo’n luxe zen retreat in een luxe villa waar yoga, meditatie, mindfulness en inclusief eten en drnken daarbij doen ze ook aantal excursies. Heb je interesse?