Reisgenote gezocht

Hallo medereisgenoten.

Net zoals velen van jullie hou ik ook erg veel van reizen.
Het is echt een hobby van mij.
Alleen is het probleem bij mij dat ik geen reisgenoot kan vinden. Alle vrienden zijn of getrouwd/hebben kinderen of houden niet zo van reizen.
Nu dacht ik, laat ik hier maar eens gaan kijken.

Er zitten 3 reizen in m’n hoofd. Het zijn plannen maar als iemand anders een beter idee heeft hoor ik het graag.
Waar ik volgend jaar graag heen zou willen zijn: New York, Curacao en Noorwegen. Grote kans dat ik het financieel niet red om naar alle 3 te gaan.
Hoe zou ik willen reizen? New York als stedentrip. Dus een hotel pakken en alle hoogtepunten bekijken.
Curacao, daar twijfel ik tussen, of gewoon een strandvakantie van een dag of 10. Eventueel nog richting Aruba of Bonaire maar een cruise lijkt me ook wel erg mooi.
En Noorwegen lijkt me als cruise ook erg super. En dan naar al die Fjorden.
En wanneer, misschien een reisje in het voorjaar en/of najaar.

Zoals jullie misschien wel merken twijfel ik erg over wat ik wil.Het is voor mij duidelijk dat ik erg graag naar alle 3 wil.
Alleen om plannen concreet te maken is het handig om eerst een reisgenoot te hebben en daarna concrete plannen te maken.

Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot tussen de 25 en 30 jaar. Misschien is er 1 ding wat je uit deze lijst waar je graag heen wilt of meerdere.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Els

Is er niemand die ene van deze reizen wil maken??
Gister zat ik te kijken naar So You Think You Can Dance van vorige week en zag ik New York.
Ik had toen nog sterker het idee dat ik daar zou graag heen wil. Het lijkt me echt zoo gaaf!!!

Ik hoop gauw iets te horen.
Groetjes

Hoi !
Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft! Ook in mijn omgeving is iedereen gesetteld , heeft geen zin ofgeen geld.
Ik werk in het onderwijs dus zit helaas aan de duurdere periodes vast.
Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje voor volgend jaar. Voor de zomer wil ik graag met een georganiseerde groepsreis mee.
Maar een stedentrip buiten de zomervakantie om zie ik ook helemaal zitten. Op mijn lijstje voor stedentrips staat ook zeker new york! Heb de beelden van sytycd ook gezien, zeker een gave stad!
Ik ben trouwens een meid van 31.
Lijkt het je leuk om nog meer hierover met elkaar te mailen laat het me weten!
( michje0811@hotmail.com )

Groetjes michaela

Hoi!

Ik ben Lisa 24 jaar uit Mechelen (België) en ik wil een rondreis maken door de verenigde staten. Ik kan vertrekken vanaf midden/eind augustus tot midden/eind november. 3 maanden dus!

Ik zou graag van new york naar L.A gaan via het noorden en dan de terugweg doen via het zuiden… het liefst van al zou ik een echte road trip willen maken met de wagen en andere vrijwilligers 

Hebben je interesse? Vraag maar gerust wat info over mij of de reis!

Je kan mij het makkelijkst via mail bereiken: lisa.marlier@gmail.com

Groetjes!

xx

Hi

Ik heb zelf ook de plannen om volgend jaar als steden trip naar New York te gaan. Ik zal zelf aan februari/maart te denken, ook omdat de tickets erg goedkoop zijn. In New York wil ik de standaard dingen doen, ook de new york pass lijkt mij handig en een tour van een apple greeter lijkt mij erg leuk.

Oja handig om te weten ik ben 30 en heb al eens eerder met een reisgenootje via wereldwijzer gereisd. Positieve ervaring :slight_smile:

Groetes

Hoi Vera.
Ik wil eigenlijk in de zomervakantie gaan.
Dus eind april. Een weekje. Schijnt juist een mooie tijd te zijn.
En dan kan ik nog even wat langer sparen.
Laat maar weten of je dat ook wil.
Groetjes Els
els_velthuis@hotmail.com

Ik ga in begin 2013 naar Amerika, misschien een idee om de reis samen te beginnen? Ben geen genote maar een genoot:)

Rens.

Hey Rens,

leuk dat jij ook naar de states wil, maar ik kan me pas vrijmaken vanaf midden/eind augustus 2013 :slight_smile: en ik vertrek voor een rondreis van 3 maand :slight_smile: als je je geroepen voelt, ik zoek nog altijd mensen die mee willen :wink: groetjes

Ok helaas! Dan wil ik terug zijn voor het maken van mijn studiekeuze. Veel plezier en succes met het vinden van reisgenoten!

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot maar kan enkel in april 2013. Laat maar horen!
Bestemming daar kan ik soepel in zijn, maar wil het zo goedkoop mogelijk proberen regelen