Hallo allemaal! Ik ben een vrouw van 28 en zoek een reisgenootje (vrouw) die het leuk vindt om in juli een mooie stad of streek in Europa te verkennen. Een bestemming heb ik nog niet, maar ik vind veel landen leuk. Ik hou ervan veel te zien tijdens een reis. Lijkt dit jou ook leuk, dan hoor ik graag van je!
Hey! Klinkt leuk! Wat lijkt je leuk voor stedentrip? Barcelona, Lissabon, zoiets? Of… =) Ik ben 22, bijna 23… Wil eigenlijk in September 2 weken alleen weg maar ga toch liever met een reisgenootje… maar zie dat jij in Juli wilt gaan… Ik houd er ook echt wel van om dingen te zien als ik ergens ben, anders kan je net zo goed thuisblijven hé! Een dagje strand vind ik ook héérlijk, maar cultuursnuiven en excursies vind ik ook heerlijk!
Ik heb je een pb gestuurd.
hoi ik ben een vrouw van 31 en zoek ook iemand voor een stedentripje.
Barcelona staat hoog aan mijn lijstje!
Ik ben vind het leuk om erop eruit te gaan maar soms even een pauze nemen op een terrasje vind ik ook heerlijk!
Wanneer in juli zal je willen gaan?
Hi dames,
Klinkt leuk allemaal! Ook ik (34) zou het leuk vinden om in juli een stedentrip te gaan maken. Ik hoor graag
wat jullie plannen zijn!
Grtz, An
Deze oproep staat nog steeds open
Hallo dames,
Hebben jullie al leuke ideeën gekregen? Het lijkt mij wellicht ook wel leuk om met jullie mee te gaan Ik ben 31 jaar
Groetjes
Ik heb je een pb gestuurd