Ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje om een stedentrip in de periode september - oktober te maken. Er zijn nog zoveel mooie plekken in Europa die ik graag zou willen bezoeken. En in deze periode komen er vaak leuke aanbiedingen voorbij.
Enkele steden op mijn wishlist:
Istanboel
Rome
Praag
Athene
Maar voor andere steden ben ik ook zeker te porren. Ben zelf 31 jaar en kom uit Amsterdam. Zou fijn zijn als je rond die leeftijd bent en een beetje in de buurt woont. Dan spreken we een keertje af om te kijken of het klikt!
Hi Melissa,
Ik ben altijd in voor een stedentrip Rome & Praag ben ik geweest, maar Istanbul staat ook nog op mijn wishlist. Athene heb ik nog nooit echt goed over nagedacht, maar vast ook een interessante stad en in die periode nog lekker weer. Heb nog een lange wishlist, Valencia, Boedapest, Stockholm… daar komen we vast uit.
Ik ben ook 31 en woon in Amsterdam (Nieuw Sloten).
Ik ben zelf ook nog aant het rond horen om in september een reisje binnen de EU te maken- Griekenland zou het worden (Met idd Athene!;)).
Wat zou zo de periode zijn dat jullie kunnen gaan? Misschien is het wel leuk om dit met een groepje te doen?
Groetjes,
Hoi dames,
ik ben 27 en kom uit de omgeving van Rotterdam. Graag zou ik met jullie in contact komen om te kijken hoe concreet jullie plannen zijn op dit moment. Ik sta open voor elke bestemming en mijn voorkeur gaat uit naar een lang weekend in begin Oktober.
Ik wil ook eind oktober een stedentrip willen maken. Ik sta open voor elke bestemming in Europa. Ik ben 32 jaar en kom uit Den Haag, mijn telefoon nummer is 641196774. Kan ik met jullie meegaan?
Ha! Ik ben benieuwd wat hier nu uit is gekomen! Zijn jullie al op de plek van bestemming? Hoop dat jullie het gezellig hebben!
Ik ben zelf dol op stedentrips! Er zijn ook zoveel leuke aanbiedingen! Zelf ben ik net terug uit Kopenhagen en ga ik eind november naar Valencia. Beide steden beveel ik zeer aan voor een stedentrip, want ik was er al eens eerder. Istanbul, Praag, Athene, Stockholm zou ik ook wel eens willen aandoen, maar dat komt vast nog wel.
Deze week heb ik koffie gedronken en kennisgemaakt met een ander lid op dit forum. Wij zijn allebei vrouw, dertigers en komen uit Amsterdam. Wij zijn aan het overleggen over een bestemming in het voorjaar. Als we eruit zijn zal ik een nieuwe topic aanmaken. Het lijkt ons namelijk leuk als er meerdere dames van onze leeftijd (breed oprekken mag), bij voorkeur uit Amsterdam (maar dat hoeft natuurlijk ook niet per se) willen aansluiten. Het zou nog leuker zijn om een vast groepje te vormen, zodat we soms gezamenlijk kunnen reizen of binnen de groep een of meerdere reispartners kunnen vinden, afhankelijk van de bestemming en periode. Ik ben benieuwd of er dames zijn die hier deel van willen uitmaken.