Stedentrip

Wie heeft er zin om volgende week een leuke stedentrip mee te maken of een leuke last minute, heb nl geen zin om alleen te gaan. Wat bezichtigen, zonnen, lekker eten, kroegje, even er tussenuit. Ben 40, sportief, ondernemend, graag niet rokend. >>>:vak01::zon02::vak02:

Hoi Elly,

Net als jij bekijk ik graag (Europese) steden. In welke steden heb je interesse? Ik wil in 2011 graag een of meerdere steden bezoeken. Bovenaan mijn lijstje staan Rome en Florence, gevolgd door Praag en Stockholm.

O ja, ik ben 37 jaar, (hetero)single, woon in Zoetermeer, niet-rokend, houd van reizen, natuur, dieren, fotografie en lezen. In de periode half juni t/m 10 juli kan ik niet weg, omdat ik op de hond van mijn ouders moet passen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes van Sharon

Hallo Sharon,

Leuk dat je reageert. In maart ga ik met een vriendin naar Istanbul, maar het is heel lastig om mensen te vinden voor andere stedentrips omdat ze of geen geld hebben of geen vrij of andere verplichtingen. Ik zou graag inderdaad wat meer trips willen maken naar bv Praag, milaan, etc, etc. Het maakt mij niet zoveel uit, heb niet echt iets boven aan mijn lijstje staan. Ik kijk regelmatig bij actie van de dag en zie daar hele leuke aanbiedingen staan. Zo wil ik ook een keer naar Antwerpen met een vriendin. Berlijn en Praag komen er ook regelmatig voor, dus hou het eens in de gaten. Net als jij, qua seizoen is voor mij perfect, niet in het hoogseizoen en voor de rest maak mij niet uit. Misschien kunnen we een keer afspreken of bellen, is toch makkelijker. Mijn adres is webverkoop@hotmail.com. Dan komt in ieder geval niet al onze gegevens op de siter terecht. Ik hoor je wel. Gr. :zon02::wereld: