Ik wil eind maart, begin april graag een stedentrip gaan maken. Zelf zit ik te denken aan Lissabon, maar ik heb nog geen concrete plannen. Aangezien alleen minder gezellig is dan samen, zoek ik een of meerdere reisgenoten.
Ik ben Kim, 37 jaar oud en ik kom uit Amersfoort.
Mocht je ook interesse hebben in een stedentrip hoor ik het graag en wellicht kunnen we plannen gaan maken.
Ik ben niet erg flexibel in vrije dagen, maar zoek wel iemand om leuke dingen mee te gaan doen zoals stedentrips.
Ik ben wel ouder dan jij, ik weet niet of dat voor jou een bezwaar is. Ik ben 54 jaar nl., toevallig ben ik geboren in Afoort dus dat is wel weer leuk.
Ik zou kunnen rond 14,15, 16 en 17 april eventueel. Ik zag net een leuke aanbieding Dubai voor 4 dagen maar Lissabon lijkt mij ook leuk.
Nou laat maar horen of je er wat in ziet?
Ik zoek ook iemand om stedentrips mee te maken.
Ik ben 28 en kom uit Soest.
Ik ben redelijk flexibel met de dagen mits mijn collega al niet vrij heeft genomen.
Wellicht kunnen we een keer meeten of met meerdere mensen? Ook leuk!
Ik zie zovaak leuke aanbiedingen
Meld me af van de nieuwsbrief svp, probeer dit al meerdere malen door te geven, wordt vrij irritant, zou ook niet meer dan normaal zijn als dit gewoon in de nieuwsbrief zelf zou kunnen. Meld me dus af! Succes met het zoeken naar reisgenoten!
Je account is gekoppeld aan de nieuwsbrief die je één keer per maand krijgt !!!
Geen nieuwsbrief is geen account op wwz !!!
Om je uit te schrijven klikt op deze link http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=45
Ik heb ook wel zin in een leuke stedentrip!
Mijn planning is helaas niet echt flexibel maar wie weet komt het net uit
Ik heb eind maart een weekje vrij
Lijkt mij ook leuk om met een paar mensen lissabon te verkennen.Ben vrij flexibel qua dagen, 39 jaar oud.
Laat maar weten als je plannen iets concreter worden.
Ik ben ook op zoek naar een reisgenote die net zoals ik al wat van de wereld heeft gezien maar nog eigenlijk weinig heeft gezien dicht bij huis (lees als Europa)
Nu de dagen weer zonniger en lichter beginnen te worden slaat het reisvirus bij mij toe.
Ik ben zelf 42 jaar en woon in Den Haag.
Ik zou het weekend met Pasen wel even weg willen. Mochten er mensen zijn die dit ook willen. Ik ben 38 jaar en Rome of Kopenhagen lijkt me erg leuk, maar andere opties zijn ook welkom.
Hi allemaal…ik wil ook met pasen wel weg…wie gaat er mee? Is er nog een aanbieding ergens? Mag ook in Nederland zijn…ik wilde eerst op wintersport met pasen…maar dat is gecanceld
Ik zou ook kunnen in de periode donderdag 14 april t/m zondag 17 april .
Ik ben 46 jaar en zou graag een zonnige stad willen bezoeken .
Musea bezoeken en wandelen geen bezwaar
Ik zag je berichtje. Ik zie dat je van plan bent om eind deze week naar Lissabon te gaan. Om mij nog aan te sluiten, is het wat laat vrees ik, maar moest je later nog een stedentrip willen maken, kunnen we misschien samen gaan? Ik wil nog vele steden doen. Ik weet niet precies wat jij allemaal wil zien/doen?
Ikzelf woon wel in België. Moest je interesse hebben, kan je mij steeds contacteren.
Hoi allemaal, ik wil ook graag in mei een weekend of een weekje weg gaan.
Weekend Lissabon spreekt mij ook aan! Kan ik me nog ergens aansluiten?
Ik, vrouw boven de 40 en kom uit Den Haag.
Ik hoop van iemand te horen.