Een stedentrip in de periode van de laatste week van mei tot en met 10 juni lijkt mij ook wel leuk, als het nog kan. Of heb je al een stedentrip gemaakt? Alleen 4 juni zou voor mij niet gaan in bovengenoemde periode. Iets in zuid Europa lijkt mij mooi.
Ik ben n vrouw van 42 en zoek nog steeds reisgenoten om met mij deel te nemen aan een retreat van 4-6-2016 tot 11-6-2016 in Lefkas Griekenland.
Ook is het mogelijk om ipv op de 4de te beginnen om op de 7de juni te komen.
Ik hoop dat jullie kunnen.
Kimsay,
Als je meer informatie bedoeld over de retreat:
Het is in Lefkas Griekenland.
de retreat wordt georganiseerd door Nirvana Health Retreat.
Je krijgt dagelijks yoga, meditatie, mindfulness eten en drinken zijn inbegrepen en je verblijf in een luxe villa met zwembad en uitzicht op zee ook. Er zijn aantal excursies zoals wandelingen, eiland verkennen etc etc. en als je een dagje niet in de villa wil blijven of niets wil doen dan is dat ook prima, niets moet alles mag. lefkas is echt een super gezellig eiland dus genoeg om te doen en de terrasjes zat.
Vliegticket naar Preveza is niet inbegrepen, kost bij transavia zo’n 200 euro, niet eens.
Ik hoop dat jullie allemaal kunnen komen, je komt echt als herboren terug.
Updated - - -
Mocht je nog geen plannen hebben gemaakt misschien deelname in onderstaande retreat is wat,
Het is in Lefkas Griekenland.
de retreat wordt georganiseerd door Nirvana Health Retreat.
Je krijgt dagelijks yoga, meditatie, mindfulness eten en drinken zijn inbegrepen en je verblijf in een luxe villa met zwembad en uitzicht op zee ook. Er zijn aantal excursies zoals wandelingen, eiland verkennen etc etc. en als je een dagje niet in de villa wil blijven of niets wil doen dan is dat ook prima, niets moet alles mag. lefkas is echt een super gezellig eiland dus genoeg om te doen en de terrasjes zat.
Vliegticket naar Preveza is niet inbegrepen, kost bij transavia zo’n 200 euro, niet eens.
Ik hoop dat jullie allemaal kunnen komen, je komt echt als herboren terug.
De retreat van 4-06-2016 tot 11-06-2016 in lefkas Griekenland. Retreat wordt georganiseerd door Nirvana health Retreat is inclusief je activiteiten zoals yoga, meditaties, mindfulness, wandelingen eten en drinken en exclusief de vlucht. Je mag ieder daag met de activiteiten mee doen maar het is geen verplichting. ieder deelnemer krijgt eigen kamer met bad kamer.
Veel excursies en genoeg terrasjes om lekker te genieten.
de retreat kost 699, 00 en de vlucht als je het bij transavia boekt is het nog geen 200 euro.
Ik hoop dat jullie meegaan en mocht er nog meer informatie nodig zijn, laat mij het dan weten.