Reisgenootje Stedentrips 30+

Er zijn nog zoveel leuke plekken in Europa te bezoeken en ben daarom op zoek naar een reisgenootje voor leuke stedentrips. Zijn zoveel leuke aanbiedingen dat je voor weinig weg kunt gaan!

Ben niet heel lastig, maar heb wel wat wensen:)

• Vertrek vanaf Amsterdam (woon daar zelf ook, wel het makkelijkst)
  • Het hoeft niet heel luxe, maar hostels en campings hoeven voor mij niet zo
  • Ben zelf 32, zoek daarom liever reisgenoten 30+
  • Mix van cultuursnuiven, lekker eten en dingen ontdekken en dat alles in een relaxed tempo (je bent immers op vakantie al is het maar kort)

Lijkt dat je wat, dan hoor ik graag van je. Zou het liefst al ergens in juni naartoe willen gaan, maar later in het jaar kan ook.

Groetjes,
Melissa

Ik zit met hetzelfde en heb dit ook al gepost… wat bedoel je met reisgenootje, man of vrouw? Ik ben al met vrienden weggeweest, maar dat word al snel een zuipvakantie[emoji2][emoji482]. Dus de voorkeur gaat uit naar een vrouw. En jij Melissa?

Hallo Melissa en ries,

Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Lefkas, Griekenland voor een week retreat. Wordt yoga, meditatie allerlei excursies gegeven. Dus een week rust, zen, lekker eten en drinken en genieten van de zon. Misschien is het wat voor jullie?

Hoi Melissa! Lijkt me leuk om zo nu & dan een tripje te doen. Denk er over na om het laatste weekend van mei even weg te gaan, als ik een reismaatje heb. Wanna join?

hallo dat lijkt me ook erg leuk steden trips ik kom zelf uit alkmaar groetjes

Hey Melissa (en de rest),
Ben het helemaal met je eens; er zijn zoveel leuke steden in Europa die ik nog niet heb gezien. Helaas gaan mijn vriendinnen niet met mij mee omdat ze nu in baby’s zitten :slight_smile:
Ik ben zelf 31 jaar en hou ook van citytrips. Ik hou van cultuur, terrasje (bij mooi weer), uiteten, sightseeen en strand. Een (of meer) drankjes doen savonds vind ik leuk, maar ik ben geen nachtbraker die tot 4u in de kroeg hangt. Ik woon wel redelijk ver bij je vandaan in het zuiden van het land. Mocht dit je aanspreken voor een eventueel weekendje weg stuur dan maar f een bericht!
Groetjes Linda

• Updated - - -

Leuk! Ik ben die week toevallig ook op Lefkas. Niet voor een retreat maar om te zeilen. Veel plezier alvast!

Gaaf Linda. Mocht je in Lefkada aantal uurtjes zijn, kom dan even langs. :slight_smile:

Hoi Melissa!

Leuk berichtje! Past precies in mijn straatje. Ik ben zelf 30 en ik ben altijd gek op weekendjes naar een stad. Ik ga dan ook graag met je mee. Misschien kunnen we een keer wat afspreken om te kijken of het klikt. Ik werk in amsterdam dus we kunnen altijd is na het werk een keer een drankje doen ofzo. Ik hoor graag van je! Groetjes Sandra