Reisgenootje gezocht

Hallo Allemaal,

Ik ben Ivo een 28 jarige jongeman uit Eindhoven, die in het verleden al redelijk wat van de wereld gezien heeft, van San Fransisco tot Rio en van Barcelona tot Stockholm, echter ben ik tegen een welbekend probleem aangelopen en dat is dat mijn vrienden allemaal momenteel gesetteld zijn hierdoor ben ik zo zielig geworden dat er niemand meer met mij mee op reis wil:P (geintje natuurlijk van die zieligheid) en zoek nu een nieuw vast reismaatje of reismaatinnetje (vrouwelijke versie van reismaatje) om 1 keer in de zoveel maanden een stedentrip te plannen naar een willekeurige stad/land en mocht het klikken kunnen we nog altijd verder kijken naar langere reizen.

Ik zal nog iets meer over mijzelf vertellen, ik ben een spontane jongen met een flinke dosis humor, en makkelijk in de omgang. Als een vliegtuig vertraging heeft zul je mij niet snel in paniek zien raken, ik zal er eerder een luchtige opmerking overmaken want je kunt er toch niks aan veranderen, mijn motto is dan ook neem een drankje en alles komt goed.

Lijkt het je wat om met deze lange jongen de komende maanden/jaren de wereld te gaan veroveren.
Laat wat van je horen, dan mailen,facebooken,whatsappen we en kunnen we zien of wij die echte reisklik hebben

Groetjes

Herkenbaar probleem. Het lukt me af en toe wel om iemand mee te krijgen gelukkig, maar niet vaak genoeg. En er zijn nog zoveel steden te ontdekken.

Ey Ey,

Zoek je nog iemand? Ik ben vrij in de maand januari en heb dringend wat nood aan zon en plezier :).
En niemand van mijn vriendengroep is vrij of kan mee of wil mee. En alleen is ook maar alleen.

Ik hoor je wel :).

Groetjes

Wendy

Hoi Ivo!
Wat komt je berichtje me verschrikkelijk bekend voor zeg! :wink: Ik ben Marina, 25, en mijn vriendinnen zijn bijna allemaal gesetteld. Ik hou er van om te reizen, maar heb ook net als jij nog lang niet genoeg gezien van de wereld.
Ik ben een gezellige meid, die geniet van het leven. Ik ben sportief maar hou ook zeker van lekker eten en een drankje.
Tot nu toe ben ik in Cuba, Indonesie, Jordanie, Oekraine, Albanie en Vietnam geweest. Voor februari staat Sri Lanka op de planning, maar het jaar 2016 is nog lang en weet zeker dat het niet alleen bij Sri Lanka blijft komend jaar. Mocht je interesse hebben dan stuur je maar een berichtje :)!

Hoi Ivo en de rest :slight_smile:

Jullie verhaal komt mij ook heel bekend voor. Ik heb zojuist toevallig een vergelijkbare oproep op dit forum geplaatst (zie Stedentrips Europa 2016).
Hopelijk hebben jullie dit jaar nog steeds dezelfde plannen om 1x in de zoveel tijd een leuke stedentrip te maken. Misschien kunnen we met een klein en gemengd (man/vrouw) groepje samen gaan?

Ik zie jullie reactie in dit forum of in het forum wat ik zojuist gestart ben graag tegemoet! En wie weet zitten we volgende maand al met zijn allen in de auto of vliegtuig >>>

Hallo Ivo,

Je oproep komt ook mij bekend voor. Vrienden die druk hebben of gesetteld met een partner en die ineens geen tijd meer hebben. Heel zielig allemaal :stuck_out_tongue:
En wat ik nu lees klinkt als muziek in mijn oren. Iemand die zich niet druk maakt om dingen die fout gaan maar die er juist om kan lachen.

Ik ben van mezelf wat verlegen, maar zodra ik iemand leer kennen dan gaat dat vanzelf over. Ik hou van lachen, leuke dingen ondernemen en de wereld zien. Oh en duizend en 1 foto’s maken. Ik vergeet nooit om te genieten van de natuur en de cultuur om me heen. Dan leg ik de camera even weg en ga ik er even rustig voor zitten. Maar ik ben ook gek op foto’s maken van gekke momenten. Als je even niet oplet *flits :smiley: hihihi…Dat zijn de leukste
En zo’n moment vergeet je ook nooit meer.

Wat ik het liefste zou willen is iemand die dit kan waarderen en die met mij mee kan lachen. (je mag me er ook wel eens om haten :P) Geen probleem. Ik kan tegen een stootje.
Maar gewoon iemand die met mij mee wil de wereld in en avonturen beleven. Thuiskomen met 10.000 verhalen en foto’s :smiley:

Ik heb er nu al zin in! ^^

Hoi ik ben Caroline en al jullie berichten klinken goed! De meeste vrienden gaan met hun vriend of andere vrienden op vakantie enzo graag zoek ik dus nog mensen om uitstapjes te maken. Zijn jullie nog in? Dan kunnen we zelfs met zn alle gaan!

Hey,

Ik ken het probleem ook. En alleen reizen is ook maar alleen.
Graag zou ik ook heel veel van de wereld willen zien, kortbij, ver weg.
Ik hou er van om andere culturen op te snuiven, genieten van de natuur, het culinaire, …
Zelf ben ik een rustig iemand, niet snel kwaad te krijgen en humor daar zeg ik ook geen nee tegen.

Als je nog iemand zoekt om je te vergezellen mag je het altijd laten weten.

Groetjes,
Lovey