Reisgenootje gezocht

Hallo Allemaal,

Ik ben Ivo een 26 jarige jongeman uit Eindhoven, die in het verleden al redelijk wat van de wereld gezien heeft, van San Fransisco tot Rio en van Barcelona tot Stockholm, echter ben ik tegen een welbekend probleem aangelopen en dat is dat mijn vrienden allemaal momenteel of mee bezig zijn gesetteld zijn hierdoor ben ik zo zielig geworden dat er niemand meer met mij mee op reis wil:P (geintje natuurlijk van die zieligheid) en zoek nu een nieuw vast reismaatje of reismaatinnetje (vrouwelijke versie van reismaatje) om 1 keer in de zoveel maanden een stedentrip te plannen naar een willekeurige stad/land en mocht het klikken kunnen we nog altijd verder kijken naar langere reizen.

Ik zal nog iets meer over mijzelf vertellen, ik ben spontane jongen met een flinke dosis humor, en makkelijk in de omgang. Als een vliegtuig vertraging heeft zul je mij niet snel in paniek zien raken, ik zal er eerder een luchtige opmerking overmaken want je kunt er toch niks aan veranderen, mijn motto is dan ook neem een drankje en alles komt goed.

Lijkt het je wat om met deze lange jongen mee de komende maanden/jaren de wereld te gaan veroveren.
Laat wat van je horen, dan mailen,facebooken,whatsappen we en kunnen we zien of wij die echte reisklik hebben

Groetjes

Hallo Ivo, vandaag zag ik je oproep en ik ben wel geïnteresseerd om stedentrips te doen. Ik ga in September naar Barca, en ben naar Parijs geweest qua steden. Vaak in Duitsland Belgie en Frankrijk geweest. Verder niet heel veel reis ervaring, maar die wil ik graag wel opdoen. Ik ben 27 en ik woon in Leeuwarden. Ik zoek zelf ook nog een maatje om mee te gaan reizen, dus als het je leuk lijkt hoor ik graag van je!

Groetjes Andrea.