misschien heb je mijn zoek opdracht gelezen en het zou erg prettig zijn om elkaar te ontmoeten. Ga in december-januari er naar toe,
ben je al eens naar gambia geweest?
Heb leuke kontakten en gezin die ik wat breng voor ze maar onder genot van een biertje of een wijntje zit er niet bij van hun kant en dat vind ik minder gezellig vandaar een maatje.
Woon zelf in amsterdam,
hoop op een reaktie cassandra,
suikersnoep.
Bedankt voor je reaktie. Mijn eerste impuls was Zuid-Afrika: daar wou ik Cambodja en Thailand wel een jaartje voor opzijschuiven . Gambia is niet bovenaan mijn lijstje op het ogenblik. Natuurlijk hou ik dit in mijn achterhoofd. Ik wens je alvast een superleuk verblijf ginder en wie weet, tot later!?
Van Harte,
CassandraK
Ik wil graag naar China, maar dit leukt me ook een ontzettende mooie reis.
Zoek je nog steeds een metgezel, misschien ben ik al te laat, dan hoor ik het graag.
Leuk dat je reageerde op mijn oproep,helaas voor jou ben ik inmiddels weer thuis van een werkelijk geweldige trip door de door mij genoemde landen met een reisgenote die ik via dit forum heb leren kennen.
Voor Tibet hadden we 5 Nederlanders nodig en die hebben we via VNC en internetook bij elkaar gekregen zodat het gehele reisplan is gelukt.
We hebben 7 weken gereisd en alles was tot in de puntjes georganiseerd niets is tegengevallen en we hebben meer gekregen en gezien als dat we ooit hadden verwacht.
Onze reisorganisatie was VNC en voor alle onderdelen heb ik een 9 of 9.8 gegeven.
Alles klopte overal de transfers de hotels de treinen, de vliegtuigen het was super.!!
De combinatie Mongolie. China.Tibet ,Nepal en Bhutaan kan .iv.m de religieuze kant van de reis niet beter al deze landen hebben elkaar in hun ontwiukkeling beinvloed en zijn daardoor nauw met elkaar verbonden.
Het grootste gedeelte hebben we met 2 personeen gedaan Tibet met uiteindelijk 7 overland Nepal weer met 3 waarbij er 1 naar Bangkok is gereist en 1 persoon naar Holland wegens toch wat hoogteziekte en ik heb de gehele reis toen verder alleen afgemaakt, maar vanwege de uitstekende organisatie maakte dit niets uit, wel adviseer ik je een note-book mee te nemen dan kun je eventuele zaken sneller regelen, bij mij moest er op het allerlaatste moment een permit voor Bhutaan worden veranderd en die heb ik in de nacht nog op een USB stick gezet zoda ik die de volgende dag voor 7 uur vertrek nog kon laten uitprinten.
Als je vanuit Bhutaan een transit visum voor India wil regelen dan moet je er rekening mee houden dat je daarvoor 4 werkbare dagen minimaal nodig hebt, bij mij zat er nog een weekend in en dat gaf wat stress.Bovendien reis je Bhutaan dan zonder paspoort want die laat je op de Infdiaase Ambassade achter.en erg blij met de aanvraag zijn ze daar ook niet.
Heb je verder nog vragen meldt je dan.
:cheer: Het was een fantastische reis en jammer dat je niet eerder kon reizen
Fijn dat je reisgenoten gevonden hebt. Ik ben al een tijdje "zoekende"en het lukt niet.
Zit nu te denken aan China of Thailand met een groepsreis wan ik niet echt leuk vind.
Ik hoor het graag als je nog eens op reis wilt.
(Misschien ken jij nog iemand die ook wil reizen naar o.a. bovenstaande landen.)
beste corrie,
ga nu naar het ziekenhuis en zodra ik thuis ben zal ik je mailen,
heb al een persoon maar ieder voor zich en de vrijheid is mogelijk maar elkaar toch ontmoeten,
tot later corrie,
suikersnoep
Laten we inderdaad contact houden,want ik ben dol op reizen en wie weet een volgende keer lukt het wel.
Heb je een meer besloten mail adres want dat wisselt wat gemakkelijker uit.
Groetjes Trudy
.beste corrie,
ben weer hersteld en zoals ik beloofd heb te reageren is dit mijn reaktie.
Heb iemand ontmoet helaas niet via deze site maar ik ga in december naar gambia en zou het prettig vinden met iemand uit nederland een wijntje of zo te drinken aan de waterkant enz.
Door afspraken maken zien we elkaar zodat elk van ons toch de vrijheid heeft van gaan en staan en gewoon genieten van de vakantiedagen.ben bevriend met gezinnen die ik ook klein beetje onderhoud vandaar mijn band met gambia.ben een 60 plus die erg veel van reizen hou maar het neemt langzaam aan af vanwege mijn gezondheid.ben woonachtig in amsterdam en als er nog enteresse is hoor ik wel.ben gedurende januari nog in gambia,
grt suikersnoep
Ik ga in november (4 t/m 28) naar Zuid-Afrika. Eerst ga ik mijn dochter bezoeken in Pretoria. Daar blijf ik 5 dagen en dan ga ik backpacken door het land. Voornamelijk hop on - hop of met de Baz bus.
Heeft iemand zin om samen met mij (een gedeelte) van de rondreis te maken? Voorlopige route: Johannesburg, Krugerpark, Swaziland, Kimberly (The big Hole diamantmijn), Port Elisabeth en van daar via de Gardenroute naar Kaapstad. Terug met de trein (26 uur) of met een binnenlandse vlucht via Johannesburg naar Pretoria.
Hallo,
Nu komen er inderdaad vele reacties, ik denk ook altijd dat het jongere zijn!
Ik zoek iemand voor China (low-budged) of iets anders…
Groetjes maria
Ben 63 jaar en dol op reizen. In 2012 2 maal 3 maanden in Indonesië geweest. Wil vanaf juni weer weg, maakt niet uit waar. Reizen met een camper door Europa en verder, of naar Zuid America, of Azie. Wel low budget. Hoor graag van jullie. Groet, Marianne
21 mei zoek ik nog ouderen om mee te gaan naar Kenia voor een Safari/mombasa/enz enz ik heb leuke logeeradressen uitgezocht, we hebben een aangepast programma. Zie mijn webside www.ontdek-kenia.com
Dus 50+ 60+ 70+ …
Hallo Marja, Ik ben wel geÏnteresseerd. Kan je mij vertellen hoe jullie reizen? Ik wil ook graag weten hoe groot de groep is en waar de interesse ligt? Weet je ook hoeveel het ongeveer gaat kosten? En dan hoe moet je fysieke conditie zijn. Ik hoor graag. Marianne
Voor mij erg jammer dat de reis op 21 mei is, want dan ben ik al elders met vakanie. Ik wilde zo graag een safari-reis nog een keertje meemaken; dat blijft indrukwekkend. Ik hoor graag wanneer de volgende reis naar Kenia of Botswana of Namibie is.
Met vriendelijke groet - Carrie
Wij reizen een paar dagen met een 4WD(jeep), dit moet wel om een paar parken te bezoeken kun je alles beter zien en is beter bestand voor de parken/onverharde wegen enz de groep bestaat uit 4 a 5 personen.
Je slaapt vaak met zn 2en op een kamer, voor de rest reizen we per auto.
De kosten zij 1600euro p.p voor 16 dagen + je ticket. ontbijt/lunch inbegrepen. 5x uit eten voor eigen kosten +drankjes.
Dit is niet duur.
De reis is aangepast aan ouderen, mocht je wat extra hulp nodig hebben dit van te voren aangeven dan kan dit.
Soms kan je ook wat eigen dingen doen maar kan ook samen, het wordt een relaxte vakantie met dingen zien maar ook lekker genieten op een rustig tempo. Ik vindt het ook belangrijk om elkaar even te zien voor je boekt om te kijken of je verwachtingen overeen komen met het reisprogramma. Kijk ook even op mijn website en mail me dan kunnen we een afspraak maken.
Ik ga zelf mee met deze groep en ik ben wijkverpleegkundige dus kan hand en spandiensten verlenen. Ik hoop van je te horen.
groet marja