50+ reisgenoten gezocht

HOI CARRIE
Kijk op mijn website www.ontdek-kenia.com
Er volgen meerdere reizen stuur me een mailtje dan heb ik je adres in mijn bestand en ik mail zo gouw ik weer een datum weet,
stuur me wel even wat gegevens leeftijd en evt wat je leuk vind hoe je conditie is vaak probeer ik een groepje bij elkaar te zoeken, maar als je zelf mensen weet geef ze mijn website. Ik hoop via deze weg meer mensen te bereiken, alleenstaande of koppels.
Een safari moet uit 4 a 5 mensen bestaan om de prijzen leuk te houden en zo blijft het toch nog kleinschalig. Verder kies ik slaap plaatsen waarvan iets naar een goed doel gaat of waar de Kenianen wat aan verdienen dus geen grote luxe hotels maar kleinschalig schoon veilig en soms bijzonder.

ik zoek ook medereizigers voor een safarireis in juli naar Kenia-Tanzania. Ik vertrek met mijn zus en we zijn ook 50+ dus als iemand zin heeft om met ons mee te gaan?
groet,
Marcelle

Iemand zin in enkele weekjes Ghana?
meer info; adv september 2013

het zou leuk zijn om bvb een subcategorie op dit forum te maken voor 50+
een tip voor de moderator misschien :idea:?

Hoi !
Wij zijn al met z’n drietjes en hebben nog plaats voor 2.
Pas voor Oktober. Nog iemand zin om mee te gaan naar Kenya : kijk rond op de info kanalen hieronder om de sfeer op te snuiven van onze reismanier.
Als je bedenkingen/vragen hebt hoor ik het graag.
Of als er iets specifieks is wat je wilt doen en het staat er niet bij, laat het ook even weten.

Groetjes !

Hoi Ben,

Wij zijn ook zo jong als jij 52 en 58, we hebben net een cruise geboekt naar de Zwarte zee 14 dagen met de Costa Deliziosa op 29 juni 2013.
Overdag de stad bekijken weer aan boord eten, drinken, dansen of bridgen en de volgende dag ben je in een andere stad en gaat het feest weer van voren af beginnen.
Fantastisch niet iets voor jou?

groet Eline

Beste reizigers,

Ik ben Sophia en ik studeer Toerisme en Recreatie aan Hogeschool Inholland te Diemen. Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de wensen van 50-plussers met betrekking tot vrijwilligerstoerisme. Zouden jullie misschien mijn enquĂȘte in willen vullen? U hoeft geen vrijwilligerstoerist te zijn om de enquĂȘte in te vullen.

http://www.thesistools.com/web/?id=344607

Alvast bedankt. :slight_smile: En nog veel plezier met het maken van mooie reisplannen.

Groet,
Sophia

Hoi Wies,

Ik ben Edith, 57 jr, zéér ervaren backpacker en reis elk jaar 2 maanden (helaas niet langer omdat ik nog werk). Ben nu nét terug van een maandje Filipijnen en kan niet eerder dan januari 2014 op reis. Wél ben ik dan in de gelegenheid om langer weg te gaan.
Heb veel in Azie en Zuid- en Centraal -Amerika gereisd.
Van Afrika heb ik alleen Zuid-Afrika gezien.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dit graag van je!

Groet,
Edith

Hai Edith
Ik ben Jolly en ben 50j en nog niet zo ervaren als jij,dus kan nog wat van je leren
heb ook jaarlijks zo,n 2mnd vrij en wil mooie reizen maken,maar vind het ook niet leuk in me uppie
dit jaar kan ik niks meer regelen maar 2014 ben ik drie mnd vrij vanaf mei,nou hoor het wel als je iets wil plannen
lijkt me leuk om een maatje te hebben of meerdere,hou me aanbevolen
Groetjes Jolly

Hoi Jolly, lees net je berichtje en zie ook een oproep van je staan, leuk! Ik heb net een maand Filipijnen er opzitten en zal eerst weer 7 maanden moeten werken voor mijn baas mij weer laat gaan. :slight_smile:
Maar
 januari, februari en de helft van maart, mág ik weer. Jammer dat jij pas in mei kunt. Ook om de kou te ontlopen geef ik de voorkeur aan de eerste maanden van het jaar. Ik heb inderdaad al veel gezien, maar hoe meer ik zie, hoe groter mijn wensenlijst wordt. Ik ben benieuwd naar je meet en greet reacties. Ik ben daar sowieso voor in! Ik zou ook graag wat reismaatjes willen hebben. In mijn omgeving zijn ze dun gezaaid! :slight_smile:
Groetjes, Edith

Ik ben een vrouw van 55 en denk er over om rond februari 2014 rond te trekken in de buurt van Botswana, Mozambique met een kampeerauto. Ik zoek een reisgenoot die goed kan survivallen, verstand heeft van auto’s en erg prettig in de omgang is. Ikzelf ben een ervaren reiziger die altijd individueel reist en niet meer plant dan een ticket en een auto.

Groeten,

Joyce

Aan wie denk je zoal als eventuele reisgenoot : Leeftijd, man/vrouw, hoeveel personen, duur v.d.reis
?

grtjs,
Walter

Hallo Walter,

Ik denk aan een manspersoon van ongeveer mijn leeftijd. Ik ben niet echt van de groepen. Maar misschien ben ik over te halen.
.
Groeten,

Joyce

Oh,sorry het is in principe voor 4 weken met als maximum 6 weken!

Bedankt voor de reactie Joyce, ik heb je een PB gestuurd.

Walter.

Wies lijkt het je leuk om vrijwilligerswerk te doen in the wildlife in SA eind december 2013?

Ik ben 59 en tegen die tijd ook 60 haha, veel gereisd en gezien.

Hoor het wel van je.

Grtz
Lady

Safari is het mooiste wat er is. Zelf ben ik ook op zoek naar geïnteresseerden in een fotosafari naar de Masai Mara tijdens de wildebeest migratie. Daarvoor is eind augustus-september de beste tijd. Wat ik wel belangrijk vind is dat een groepje dezelfde wensen/verwachtingen heeft van een safari. Ik ben een enthousiast natuurliefhebber en gevorderd amateur natuurfotograaf. Het meest ideale is om vooral langer op dezelfde goed uitgekozen plek te blijven en niet teveel tijd te verliezen aan transfers: heel veel safari’s zijn rondreizen en doen heel veel verschillende parken aan. Dat is jammer. Een olifant in het ene park ziet er niet veel anders uit dan een olifant in een ander park. Als je langer op een goed gekozen plek blijft, heb je de tijd om kansen af te wachten of om terug te gaan naar bijv. een plek waar je de vorige keer iets interessants hebt gezien, zoals een grote ‘kill’. Ook vind ik het belangrijk dat je de tijd kunt nemen om goed te observeren en mooie foto’s te maken.

Hallo iedereen, ik ben een vrouw van 54 en zoek een vrouwelijke reisgenote, dus puur op vriendschappelijke basis, om in het najaar een weekje mee naar Dubai te gaan. Genieten van de warmte en tevens uitstappen doen. Ik wacht op jullie reactie. Volgend jaar eventueel Peru of Argentinië/Chili.Ben zeer open minded en wil altijd naar suggesties luisteren. :vak01:

Het was tof vorige Oktober ! KIJK
De volgende reis is gepland op ± 25 sept 2014.
Maar reizigers kunnen ook altijd langskomen terwijl ik met mijn gezin in Kenya ben, vanaf 30 Juni, 6 weken. Kan je (laten) ophalen op de luchthaven. (JKIA)

Kom maar gezellig bij ons langs :slight_smile:
Wij zitten in Amazing Kenya Retreat, midden op de Savanne.

Lees : link
(als je in Kenya bent en in KSH betaald betaal je minder :slight_smile: )

Nagel op z’n kop.
Wat dacht je van een kamer in een old colonial huis, met een natuurgek aand de rand van Nairobi National Park. Dat klinkt miss. niet zo spannend, maar Will kent elke hoek van dit park en (en de rest van kenya) Hij wil je ook gerust meenemen (wel met een tent) naar Masai Mara.

Lees zijn stukken op :WILDLIFE BLOG

1 like