50+ reisgenoten gezocht

Dag Wies,

Stel dat je een wandelreis wil maken in Marokko met een kleine groep met leeftijdgenoten, met aandacht voor stilte, ruimte en tijd dan is het de moeite waard om mijn website www.ontspannen-wandelreizen-marokko.com te bekijken. Vriendelijke groet, Lia Smits.

Hallo, dat is waar ik ook iets mee ‘wil’, en graag naar een reis zou willen kijken die cultuur, architectuur, natuur, sportiviteit en avontuur in zich heeft . Misschien Thailand, mooie eilanden, lekker zwemmen, wandelen, fietsen, treinen. Ben vrouw van 55 uit Rotterdam

Hallo Beste mensen
ik ben 61 jarige man uit belgie,
de meeste mensen zijn hier iets jonger en ook van nederland,
de nederlanders reizen meer dan de belgen
Ja tis moeilijk op oudere leeftijd reisgenoten te vinden die niet georganiseerd willen reizen,
ik vertrek in januari naar laos voor 6 tot 8 weken om dat prachtig land te ontdekken, cultuur en voor de natuur en de plaatselijke mensen
En alleen is maar alleen hey
aan iedereen die reist een goed reis gewenste

Hallo mensen,

Leuk om te zien dat er ook een forum is voor 50+ ers!
Ik heb van half nov tot half dec. 4 weken vakantie. Zou heeeel graag naar de VAE willen. Relaxen, zien, verwonderen en doen.
Oman, Dubai, Abu Dahbi, Muskat, strand, met 4wd door woestijn. Zoiets.
Kan nog niet echt iets, georganiseerd, vinden wat me aan staat.
Weet iemand hoe het is om daar heen te gaan voor een vrouw alleen en/of zijn er mensen die er ook wel interesse in hebben???

Nog net geen 50 ben ik, maar heb wel mensen mee op reis gehad die ouder waren. Leeftijd speekt tijdens onze reis geen enkele rol. Ria is 64, Norbert was 76 en de jongste, Mieke, was 24.
Op Afrika verkennen staat geen leeftijd :slight_smile:

Reizigers hebben vast al gezien dat er KLM wereldsdeals Weken er weer zijn
De extra kortingen op KLM tickets zijn er nog 4 dagen.
Of nu wel of niet naar Kenya gaan in Oktober, November of December zullen we dus best binnen deze tijd beslissen.

*Voor de kenners onder ons : Jetairfly rechtreeks op Mombasa bestaat niet meer, dus we gaan sowieso via Nairobi,
en vliegen dan naar de kust als we 3 dagen uitgerust hebben van onze intercontinentale vlucht.

periode 1) 07-21 Oktober
periode 2) 05-19 November
periode 3) 04-17 December

Als 2 weken te lang is kan je ook na 1 week weer naar huis.

Zoals gewoonlijk, meer info op de links hieronder

:vak02:*

Wow, het was cool een aantal van jullie te ontvangen in Amazing Kenya Retreat.

Er zijn alweer wat vragen van ex-reizigers om weer te gaan voor de kerst en nu na de schoolvakantie.
De volgende data :

*periode 1) 07-21 Oktober
periode 2) 05-19 November
periode 3) 04-17 December

Als 2 weken te lang is kan je ook na 1 week weer naar huis.

Zoals gewoonlijk, meer info op de links hieronder

:vak02:*

Wat een leuke topic. Ik ben nog geen 50+, enkele jaartjes nog, maar heb met 59+ers naar Nepal en Tibet gereist en dat beviel prima. Ik heb net een bericht geplaatst omdat ik een reisgenoot, of reisgenoten, zoek om begin 2015 naar Namibie en Botswana te gaan. Liefst selfdrive en kamperen. Iemand interesse?

Hallo ik ben een vrouw van 60 jaar en vind het leuk om te reizen graag nieuwe plekken ontdekken. Ik ben op zoek naar een reismaatje vanaf 55+ graag voor 2015 grt

Hallo woon in amsterdam en ben op zoek naar een reismaatje voor volgend jaar heb geen datum wie is geinteresseerd?

Hallo ik ben 60 jaar en ben op zoek naar een reismaatje. Heb nog niets gepland dus alles kan graag volgend jaar. Graag een reactie en dan kunnen wij het bespreken. Ik houd van wandelen, shoppen en ben heel open en eerlijk grt

Van harte welkom in Kenia! Het land van de eeuwige glimlach en hakuna matata- mentaliteit (geen zorgen).
Ik woon aan de zuidkust en kan Kenia aan een ieder aanraden!
Heerlijk genieten aan het strand of op safari, tijdens een boottochtje snorkelen in het Kisite Marine Park, cultuur snuiven in Mombasa of lekker relaxen aan het zwembad van je accommodatie. Er is van alles mogelijk in dit geweldige land.
Heb je hulp nodig bij het kiezen van je accommodatie, boeken van je safari/excursie, plannen van je reis of heb je hele andere vragen, neem dan gerust contact met me op. Heb ondertussen een aardig netwerk opgebouwd en vind het ook enorm leuk mensen kennis te laten maken met dit geweldige land en zijn supergastvrije bevolking!
marriettevdvelde@hotmail.com

Groetjes uit Ukunda!

Via Wereldwijzer app

We zijn met z’n tweetjes.

Nog iemand interesse ?

[Safari & Strand & Vogels & Wandelen & zwemmen & snorkelen & het binnenland in & lekker eten](http://Departure: Friday 7 November 2014 06:18 Brussels - Brussels Midi Railway Station (ZYR) 08:02 Amsterdam - Schiphol (AMS) 9B9391 Please note that you will travel by high speed train on this part of the journey. Operated by THALYS Please note that this flight has 1 stop in location.city.ZWE.long 2h18 Transfer time at AMS 10:20 Amsterdam - Schiphol (AMS) 20:25 Nairobi - Jomo Kenyatta Intl. (NBO) KL0565 Boeing 747-400 Operated by KLM Return: Monday 17 November 2014 22:40 Nairobi - Jomo Kenyatta Intl. (NBO) Tue 05:10 Amsterdam - Schiphol (AMS) KL0566 Boeing 747-400 Operated by KLM 1h23 Transfer time at AMS 06:33 Amsterdam - Schiphol (AMS) 08:08 Brussels - Brussels Midi Railway Station (ZYR) 9B9310 Please note that you will travel by high speed train on this part of the journey. Operated by THALYS)

Veilig ? Heel zeker ! Lees hier : LINK

Nog 3 reisgenoten voor onze lege bedjes !

Ik ga altijd weg in Januari om de winter te breken.

Wel minimum 10 dagen :slight_smile:

Januari 2010 : link

Januari 2011 : link

Januari 2013 : link

Januari 2014 : link

en in 2015 gaan we weer, we zoeken alleen nog reisgenootjes om de kosten te drukken :slight_smile: link

De datum kan nog aangepast worden, we zijn met z’n tweetjes momenteel.

Lees eens rond op de site.

Hey wat grappig. Men gooide me van wereldwijzer (zie hieronder) en daardoor ontdek ik nu dat de benny die aan het begin van deze thread staat, de benny is die dankziij deze wereldwijzerpost ook met mij meegeriesd is !!

Ik lees eigenlijk nooit de topics vanaf de eerste blz. Misschien wel een aanrader :slight_smile:

Ik huur een bed in een huis. Er zijn nog bedden vrij.
(Niet mijn huis, maar ik ben er al eerder geweest met reisgenoten die ik hier op wereldwijzer vond)

Meer info

Moest hier een nieuwe login maken omdat Wereldwijzer dacht dat ik mijn eigen huurhuis promoot hier.
Helaas.
Het huis is niet van mij

Kijk op Masaku hier in wereldwijzer en zoek RiNique op google
Masaku is verbannen tot 4 december Dank wereldwijzer.
(toevallig vertrek ik op 5 dec, als ik nog reisgenoten vind om de huur te delen)

Hallo Wies,

Voor welke periode zoek je een reisgenoot? Ik ben 59 jaar en wil volgend voorjaar op vakantie.

Ik hoor het graag,
Marion

Hoi, ik zoek ook mensen om mee op reis te gaan. Hou van natuur in de ruimste zin, maar vooral de actieve beleving daarvan. Wandelen, fietsen, zwemmen, genieten van licht, lucht en stilte. Groet, ann

Sinds 26/10 ben ik ook 50+.
Dat weerhoud me er niet van om zoveel mogelijk naar Kenia te reizen.

De winterbreak eind Januari heeft al 2 inschrijvingen. (eerdere mee-reizigers)
Er kunnen dus nog 2 mensen mee (kamer delen)

Momenteel heeft KLM weer dumpingprijzen dus een 11-dagen break kost maar 785 € inclu ticket/huishuur en lokaal tranfers.
Meer info op de links hieronder.

Aan iedereen die mijn blog volgt : een zonnig, reislustig en gezond 2015 gewenst.

2015 wordt voor Kenya beter dan 2014.
Niet alles geloven wat in de media verschijnt is mijn advies, want de media zijn nu eenmaal de media.Vorige week werd een para-militair die ’s nachts rondspookt en al 2 jaar in Kenya woont beschoten. Hij werd beroofd,sprong uit de auto en wilde de overvallers een lesje leren. Omdat hij agressief is wordt in de media in Europa geschreven dat het gevaarlijk is in Mombasa omdat ‘’toeristen vermoord worden’’.
Het moge duidelijk zijn dat :

• nette mensen niet buiten spoken om 02:00 ’s nachts
  • je overvallers altijd hun zin moet geven
  • dit soort dingen in elk land kunnen gebeuren

De voorvallen die er waren in 2014 hebben helemaal NIETS met toerisme te maken.

Ik ben zo vrij een kennis te citeren :

*Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2015 en ik hoop dat we meer postieve berichten oer Kenya gaan zien dit jaar.
Maar en beetje relativeren kan ook een kwaad gezien de laatste berichten over de moord op de Belgische veiligheids agent in Mombassa er is sprake vn een moord in de relationele sfeer.
De persberichen van de laatste week globaal door genomen en het volgende gevonden :

Mexico diverse toeristen overvallen en gedood
Amsterdam geschoten en vechtpartijen met gewonden n diverse uitgaancentra
New york 15 toeristen beroofd in Manhattan ( we praten hier maar niet over de moorden onderling
Curacao diverse berovingen van toeristen
Italie toeristen beroofd in Rome en 2 expats vermoord en beroofd in Toscane
Panama toeristen beschoten vanuit rijdende auto
Venezuela 300 badgasten op het strand beroofd
Frankrijk toeristen beroofd in Parijs

Dit is maar een kleine greep uit de internationale berichtgeving van de laatste 14 dagen.
Krijgen deze landen nu ook een negatief reisadvies???

Misschien is het goed om eens te kijken naar de positie van Kenya in Afrika en dan wel het hele plaatje economisch - militair en het belang van de USA en England in Kenya of special Oost Africa.
De (on) veiligheid in Kenya is niet erger dan in Zuid Afrika - Zuid America - Thailand - Griekenland - of in de USA
*
Wij (ikzelf en mijn famiie) wachten op de ‘’early booking’’ discount tickets om weer 2 maanden naar Kenya te gaan deze zomer !

Verder ben ik natuurlijk altijd bereid een ‘’introductiereis’’, ‘gezondheidsreis’, ‘fotoreis’, vogelaarreis’ naar Kenya te organiseren.

Wie heeft zin om Kenya te verkennen ?

Foto’s verleiden misschien ?
en
 Morgen beginnen de KLM werelddeals !

http://we.tl/KbXxdvso2i

Hallo Niva,

Het is al een tijdje geleden dat je deze oproep plaatste maar ik vraag mij af of jij een reisgenote langs deze weg gevonden hebt.

Groet Ria