Hai niva
Ook ik zoek nog een maatje om leuke reizen mee te maken in 2015
Ik ben 53 spontaan en wel wat avontuurlijk ,hou van heel veel dingen maar ook wandel ik graag door mooie natuur en ben gek op bergen.
Hoop dat je nog zoekende bent,laat me zo wie zo even weten oke
Oja woon aardig in jou buurt
Groetjes Jolanda
Hoi, als jullie er voor voelen, ik zou graag eens kijken of er iets leuks ter kennismaking te organiseren is. Interesse, leeftijd, woonplaats komen aardig in de buurt ![]()
Leuk idee,andersom
ik hou me aanbevolen,
groet Jol
Rinique 50+ en Tineke 60+ (kandidaat Kenya reizigster) hebben afgesproken in Antwerpen. Mocht iemand die ‘‘een reis zoekt’’ erbij willen zijn : welkom
Dan gaan we dat toch gewoon doen? Weten jullie bij privé berichten te komen, dan kunnen we nrs/mail uitwisselen
Ga vrijdag (met z’n 6-sen met wim van wereldwijzer) wintersporten in oostenrijk en daarna nog een weekje met een groter gezeldschap naar Flachau. 16e thuis en spreken we af, ok?
Ik ben Yvon.
Ik heb het plan om volgend jaar 2016 naar Indonesië of India te gaan.
Daarnaast wil ik 's zomers graag in Frankrijk kamperen.
Ik ben 68 jaar.
Woon de helft van het jaar in Egypte. Zuid-Sinai. Dahab.
Zoek mensen met ervaring betr. Indonesie of India.
Ik houd van langzame reizen. Ik bedoel daarmee dat je niet snel doorreist van de een naar de andere plaats. Maar de tijd neemt om je omgeving te zien.
Graag reacties.
Hi ik ben Marijke geboren in Indonesië maar opgegroeid in Nederland. Zag dat je in Frankrijk wilde kamperen, heb ik in het verleden gedaan. Alleen vind ik minder leuk dus zou ik liever samen met iemand reizen. Ook denk ik erover om mijn geboorteland te bezoeken maar niet alleen. Lijkt het je wat om eens kennis te maken?
Hallo Marijke. Dank voor je reactie. De roots van mijn moeder liggen in Malang. Haar vader was Nederlander. Ik wil graag verder met je door praten over Indonesie. Ik woon in Amstelveen. Mijn tel. nr. is 0611340155 of 0204418384
Hoi Jolanda raar zie nu je bericht ik ben nog zoekende maar omdat ik niemand vind heb ik dit jaar gewoon geboekt. Ga in okt naar Orlando en in november naar Java en Bali gewoon kijken hoe het bevalt en jij? Ik hoor je graag
Hoi Jolly was ik met jou aan het chatten ben alles kwijt mijn inbox was vol mijn mailadres ingeval jij het bent carmen56@hotmail.nl
Ik heb al weer een hele tijd geleden een Java-Bali rondreis gedaan, voel wel weer voor een Indonesie reis, maar wel een andere rondreis, Bali trekt me niet zo.
[quote=“hajunga, post:109, topic:73212”]
Hallo Marijke. Dank voor je reactie. De roots van mijn moeder liggen in Malang. Haar vader was Nederlander. Ik wil graag verder met je door praten over Indonesie. Ik woon in Amstelveen.
Hallo Marijke. Ik ben weer thuis. Wil je mij even bellen op 06 want ik kan je nummer niet terug vinden. Groet Yvon
Lees zojuist over Indonesië. Wil er graag okt heen gaan. Iemand zin?
[quote="“hajunga, post:113, topic:73212"”]
Hallo Marijke. Dat lukt laats niet goed. Ik zat in de trein naar Utrecht. Ik heb nog geen vast omlijnde plannen betreffende Indonesië. Ik ga nu eerst drie maanden naar Egypte. Dan ben ik in Nov. terug. Ik kan me voorstellen dat je misschien eerder naar Indonesië wilt. Ik kan je dan ook nog niet iets definitiefs toezeggen. Ook wil ik een duidelijk omlijnd plan, idee hebben over de reis. Dat is zeker op dit moment nog niet duidelijk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Hallo Marijke. Dat lukt laats niet goed. Ik zat in de trein naar Utrecht. Ik heb nog geen vast omlijnde plannen betreffende Indonesië. Ik ga nu eerst drie maanden naar Egypte. Dan ben ik in nov. terug. Ik kan me voorstellen dat je misschien eerder naar Indonesië wilt. Ik kan je dan ook nog niet iets definitiefs toezeggen. Ook wil ik een duidelijk omlijnd plan, idee hebben over de reis. Dat is zeker op dit moment nog niet duidelijk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Misschien is dit te vaag voor je en wil je al spoedig op reis. Hartelijke groet, Yvon
-
-
- Updated - - -
-
Ik heb nog geen vast omlijnde plannen betreffende Indonesië. Ik ga nu eerst drie maanden naar Egypte. Dan ben ik in nov. terug. Groet Yvon
Ik heb nog geen vast omlijnde plannen betreffende Indonesië. Ik ga nu eerst drie maanden naar Egypte. Dan ben ik in nov. terug. Ik wil wel samen nadenken over een reis. Het wordt voor mij de eerste keer dat ik naar Indonesië ga. Hartelijke groet, Yvon Hajunga
Iemand zin om iets te gaan doen, wandelen! in Nepal. Vanuit Pokhara diverse tochten van twee tot meerdere dagen. Van 20+ tot 50+, maakt niet uit als er maar gewandeld wordt.
Nepal is gewoon hét ultieme wandelland en je hoeft niet een klimmer te zijn, wel een doorzetter, die wel 5/6 uur per dag kan en wil lopen.
Plannen genoeg, mensen te weinig. Wie??
Groetjes,
Harry
hallo,
ik ben eigenlijk op zoek naar reis genootje voor cuba in febr 2016 maar een reisgenoot die het ook leuk vind om spontaan af en toe
een weekje de zon op zoeken.
als je intresse hebt hoor ik het graag
groetjes greetje
hallo judith,
ik zie dat je ook uit leeuwarden komt, ik zoek een reisgenootje voor cuba eigenlijk maar jah ook azie vind ik geweldig
cuba heb ik een beetje must see voor alles veranderd is , graag zou ik in febr 2016 gaan dan is het daar het mooiste weer
lijkt het je leuk om kennis te maken hoor ik het graag
groet, greetje