hallo judith,
ik zie dat je ook uit leeuwarden komt, ik zoek een reisgenootje voor cuba eigenlijk maar jah ook azie vind ik geweldig
cuba heb ik een beetje must see voor alles veranderd is , graag zou ik in febr 2016 gaan dan is het daar het mooiste weer
lijkt het je leuk om kennis te maken hoor ik het graag
groet, greetje
Jippie
Er is iemand die gevraagd heeft om nog een keer naar Kenya te gaan. Ik sta in de startblokken. Nog iemand die zin heeft ?
Van 9 tot 19 November
http://i1149.photobucket.com/albums/o586/RiniqueNet/Kenya/Kilifi/SDC11498.jpg
Meer info via email.
Ticket prijzen zijn gedaald ! :wub: en **Wim **heeft zich aangemeld. Nog 3 bedden.
Hallo JUdith
Zuid Amerika, daar woon ik. In Colombia, waar ik een guesthouse heb, en ik ken bijna elk land in ZA en CA dus ook ook Peru en Ecuador, waar ik vroeger ook heb gewoond. Spreek vloeiend Spaans. Wanneer ga je? Heb voor November en daarna geen plannen. Mischien kan ik je helpen en ook samen reizen. Groeten van Ronald.
Hallo alle 50+ Ers.
Ik ben Ria en gewend om te backpacken, voorheen met mijn ex maar ben nu alleen.
Mogelijk is het leuk om B.v volgend jaar een reisje te maken met iemand anders die ook van deze manier van reizen houdt. Low budget is prima en af en toe je zelf net iets meer gunnen is ook prima.
Heb nu nog geen idee hoelang en waar ik heen zou willen gaan maar er is veel bespreekbaar. Ook ik dacht dat er amper tot geen 50+ ers te vinden zouden zijn om zoiets met " wildvreemden" te ondernemen maar ik ga de uitdaging aan.
Het is leuk om eerst nader kennis te maken om te merken of er een klik is of niet en interesses beetje samenlopen.
Dus wie o wie zou deze uitdaging aan willen gaan?
Groetjes
Ria
Hallo Ria,
Backpacking heb ik veel gedaan: mijn laatste trip was naar Thailand, Cambodia, en ZuidChina, twee jaar geleden. Ik doe bijna altijd backpacking, elk jaar meestal. . Vwb de leeftijd: age is a state of mind. IK ben in Augustus 77 geworden. Ik ben net terug van twee maanden verblijf in NL (geen backpacking) Ik woon sinds enkele jaren in Colombia, ZA. Ik ken heel Centraal en ZuidAmerika, backpacking per bus meestal.
Hier in Colombia heb ik een guesthouse en reis ook regelmating binnen COlombia en ook Ecuador, Peru en Chili, alles per bus.
ALs je meer wilt weten, laat je me dat weten. Drop me a line.
BESTE
We maken met groepjes verschillende reizen en meestal zijn het 50+ die houden van veel ontdekkenā¦genieten ā¦en plezier maken.We zoeken verschillende bestemmingen binnen en buiten europa die we aandoen.
Neem maar contact indien gewenst.
l.vermeersch36@gmail.com
Hoi Riaā¦ik ga half november 2015 naar Bali voor drie weken, misschien iets voor jou?
Hallo.
Leuke reactie.
Alleen⦠Ik ga dit jaar denk ik niet meer maar als het even mee zit ergens in maart of april of zo.
En het lijkt mij leuk om niet alleen drie weken Bali te doen, maar door te trekken naar de andere eilanden.
Bent u ook een backpacker of reist u op een andere manier?
Mogelijk horen we van elkaar?
Groetjes
Ria
-
-
- Updated - - -
-
Citaat Origineel gepost door koppigding Bekijk Post
Hoi Riaā¦ik ga half november 2015 naar Bali voor drie weken, misschien iets voor jou?
Hallo.
Leuke reactie.
Alleen⦠Ik ga dit jaar denk ik niet meer maar als het even mee zit ergens in maart of april of zo.
En het lijkt mij leuk om niet alleen drie weken Bali te doen, maar door te trekken naar de andere eilanden.
Bent u ook een backpacker of reist u op een andere manier?
Mogelijk horen we van elkaar?
Groetjes
Ria
Hallo
Leuke reactie. Alleen ⦠Ik ga denk ik niet dit jaar nog op reis, maar als het even kan ergens volgend jaar in maart of april⦠En het lijkt mij leuk om niet alleen 3 weken Bali te doen maar door te trekken naar de andere eilanden. Bent u ook een backpacker of reist u liever op een andere manier? Mogelijk horen we van elkaar?
Groetjes
Ria
Hoi Ria, ik kan beiden, het maakt voor mij niet veel uitā¦
Groetjes,
Rob
Hoi Ria, ik kan beiden, het maakt voor mij niet veel uitā¦
Groetjes,
Rob
Er is al een tijdje niets gepost op deze thread.
Iedereen al op reis geweest ? Of iemand zin om met ons mee te gaan ?
Hoi mensen,
Sindskort behoor ik ook tussen 50+ers . Al voel ik me qua geest nog 40 +er
. Ik hou ontzettend veel van reizen. Het liefst reis ik low budget vandaan dat ik reisgezel zoek. Dan kan je kosten delen met elkaar en heb je ook iets veilig gevoel. Maar er moet natuurlijk āklikā zijn. Het is fijn dat je min of meer van dezelfde dingen houden. Alhoewel hoef je niet altijd āallesā samen te doen. Toech is het leuk om vaak dingen samen te doen want dan kan je soms vervoerkosten ook delen. En het geeft in sommige gevallen veilig gevoel. Ik kom oorspronkelijk zelf uit asia en daardoor zal Asia mij altijd blijft trekken maar ik zou ook heel graag naar zuid-Amerika of zuid-Afrika willen reizen. Aangezien dit verre reizen zijn en jij bent langere tijd met elkaar zult zijn, is het leuk om voor de reis elkaar te leren kennen en kijken of er āklikā is.
hallo ,
graag wil ik in febr 2017 naar azie, zou sri lanka wel heel leuk vinden maar zijn ook
genoeg andere landen daar waar ik nog wel graag heen wil, ben zelf 47 en alleen
op vakantie is niet echt mijn ding, wie heeft er dan tijd en zin om een weekje of
2 a 3 daar naar toe te gaanā¦
ik ben benieuwd ā¦
groetje Greetje
Ben voornemens in mei of juni naar canada te gaan misschien interesse groetjes Luiktje ben een vrouw van 58 en hou van natuur
WAAAAAAA zo cool ! Wie Benny wil zien : hij is toen in 2011 inderdaad met me meegereisd. ![]()
Met zān sexy witte zonnebril en gele t-shirt is Benny.
Als er nog iemand zin heeft : 24 Januari >>>
Hallo,
ik ben Jan, pas 63 en heb me net voorgesteld in het voorsteltopic. Ik wil met mān Kangoo mini campertje in 2018 naar eeuwenoude Zijderoute steden reizen in Oezbekistan. Dat zijn wat mij betreft -voorlopig- Buchara, Samarkant, Khiva. Nou zoek ik iemand die dit ook graag wil zien, en snapt dat de reis daar naar toe (via Noord Turkije, Iran, Turkmenistan, en terug via Kazachstan en Volgograd in Rusland) zeker zo interessant is! Het wordt dus geen 14 dagen uit-en-thuis, maar een langere trip met niet altijd de luxe die je thuis gewend bent! Maar daarvoor in de plaats heel veel moois qua landschappen, mensen en cultuur.
Ik ben Erwin en 50 jaar. Ik heb mijn vakantie nog niet gepland, dus ben flexibel in de periode, maar ik wil ergens in Juli, Augustus of September naar Bali en Java, of naar Florida.
Welke gezellige reisgenoot heeft zin om mee te gaan.
Groet,
Erwin
Last Minute op de valreep : we hebben 1 bed vrij voor ons groepje Kenya reizigers.
Diny, Monique2, Frieda, Inge en ik vertrekken volgende week naar Kilifi aan de kust.
We gaan in ieder geval veel rusten en ook een paar uitstappen doen.
We bekijken ter plaatse waar we zin in hebben.
Enige voorwaarde is vrouw zijn, want deze keer nemen we geen mannen mee.
Van 21 Juni tot 5 Juli.