en dit is het fotoboek van Diny, die mee ging
>> >> LINK ALBELLI << <<
Als het je wat lijkt : 18 Oktober vertrekken we weer ![]()
en dit is het fotoboek van Diny, die mee ging
>> >> LINK ALBELLI << <<
Als het je wat lijkt : 18 Oktober vertrekken we weer ![]()
Hai Martina,
Heb je toevalli al een reisgenote gevonden?
Kom zelf uit Rotterdam en ben onlangs in Gambia geweest -> low budget en geslapen bij “vrienden”.
Ciao, Astrid
Hallo Wies
Voor een kleine reisorganisatie ben ik op het moment nog op zoek naar enkele reisgenoten voor een mooie reis door Java Bali en Indonesie. De vertrek datum is 1 december al en we komen terug de 28e. Wij organiseren vaker 50+ rondreizen door Indonesie . We reizen in mini busjes met maximaal 8 personen waardoor het massale gevoel er niet is en er meer vrijheid en een gezellige band ontstaat tijdens de reis. Mocht je wat meer willen weten dan kan je me altijd even een mailtje sturen.
Groetjes van Kitty ( zelf ook al 50+)
k.vd.vijver@inn2travel.com
Hallo allemaal,
als gloednieuwe 50-er heb ik nog wat op mijn bucket list staan waar mijn echtgenote mij de vrijheid in geeft dit alleen te doen. Alleen is voor mij geen optie, dus ik zoek een reispartner voor:
Hallo Fleur,
Geen idee hoe oud jouw bericht is en of je ook gaat reageren! Ook ik ben een oudere reiziger! Dus laten wij contacten s.v.p.
Gr. Heidi
We zijn weer weg 7 februari 2018 : Tine, Mirjam en ik. Er is nog een bed vrij voor iemand die mee wil !
Lief jouw berichtje
Maar ik zit hier nog maar net! Waar gaat het over?
Groetjes,
Heidi