45+ reisgenoten Vietnam okt-nov 2015

Zijn er meer mensen van 45+ op zoek naar reisgenoten?
Ik wil okt/nov dit jaar een week of drie naar of Vietnam of Cuba (dat ligt heel ver uit elkaar!) en ben op zoek naar enthousiaste
reisgeno(o)t(en). Ik ben een cultuur snuiver, ga nooit met vastomlijnde plannen op stap en altijd goedgehumeurd. Behalve misschien eens een dagje om uit te rusten, ben ik geen strandganger! Wie lijkt het wat?

Hallo Anna, die twee landen lijken mij wel wat vooral Vietnam zou ik ook graag willen bezoeken.
Ik ben ook geen strandganger,maar misschien heb je graag iemand van jouw leeftijd, ik hoor het wel.

Groetjes,
Kilimanjaro

Anna, ik wil erg graag in januari naar Cuba omdat het daar dan erg goed weer is en oktober november te kort dag is. Ben zelfde type reiziger als jij.

Hallo Anna,

Ik ben ook zoekende naar een gezellige reisgenoot. Ik loop zelf met het idee om volgend jaar naar Peru Bolivia en misschien Chili te gaan. Ik heb nog geen vast omlijnde plannen en data.
Ben ook geen strandganger…maar ik vind het heerlijk nieuwe culturen te ervaren.Ben een paar keer naar Azie geweest, vandaar dat ik nu eens richting Zuid Amerika zou willen gaan.
Maar misschien eens kennis maken met elkaar…is het niet voor deze reis dan wellicht de volgende.

Ik woon in de omgeving van Dordrecht.

Groetjes Kitty (1962)

Hoi Simone,
sorry heb een tijdje niet gekeken op de site. mijn plannen zijn beijgesteld naar jan/feb 2016. zullen we even contact met elkaar opnemen?
mijn emailadres is: ankevroon@gmail.com

hartelijke groet

• Updated - - -

Hoi Kitty
sorry heb een tijdje niet gekeken op de site. mijn plannen zijn bijgesteld naar jan/feb 2016. zullen we even contact met elkaar opnemen?
mijn emailadres is: ankevroon@gmail.com

hartelijke groet