Even naar de andere kant!!!

He vakantiegangers,

Ben je het ook even zat in dit kleine kikkerland en wil je net als ik het grote avontuur tegemoet!!! Ga dan met mij mee eind oktober/begin november voor vier maanden lekker naar de andere kant van de wereld. Voor gewoon leuke mensen te ontmoeten, veel dingen te zien en vooral de gezelligheid.

Denk je er net zo over mail me dan misschien kunnen we vanaf Schiphol samen het grote avontuur tegemoet gaan.

O, ja ik zelf ben 30 jaar!!

Hoi Esli

Ik ga in september al met een ander reisgenootje door China en Vietnam, maar rond 25 oktober ga ik alleen verder. D.w.z. als ik niet nog een ander reismaatje vindt. Ik wil graag vanaf 25 oktober Laos en Cambodja aandoen en daarna mogelijk nog Thailand.
Ik zoek een reisgenootje voor ongeveer drie maanden en wil dus afspreken in Vietnam of een van de andere landen.

Ik ben zelf ook 30 jaar, ben werkzaam in de hulpverlening en woon in Noord-Brabant. Interesse? Laat het dan weten.

Groetjes,
Angie ;D

hey,

We weten niet goed wat je bedoelt met de andere kant van de wereld, maar wij zouden een trip van 6 maanden doen in afrika…
We zijn 2 jonge mensen, Werner 30 jaar en ikzelf 23.
Hebben een legervrachtwagen omgebouwt tot mobilhome
en zoeken nog enkele mensen om samen mee te reizen.

zin om dit apenland te verlaten voor een tijdje, wij ook.
Even kijken of er geen andere manier van leven te vinden is…
Op naar de zon.
nog even men Email, sofiekedeschepper@hotmail.com

en laat maar weten of iemand interesse heeft…

zonige groetjes

B)

Hoi,

Ik ben van plan om half december (eerder lukt het financieel niet ben ik bang maar wil wel evt. een maandje eerder) te vertrekken: voor een maand naar Argentinië- rondreis te beginnen met een week Buenos Aires en omgeving (oostkust en de pampa’s) dan afzakken naar Patagonië en dan naar Noordwest, indianendorpjes bezoeken. Vanuit het noorden vervolgens 2 maanden naar Brazilië (Brasil - Belo Horizonte - Rio - Salvador de Bahia - Recife - Manaus e.a. weet het niet uit het hoofd) en daarna een maand Peru of Caraibisch gebied (denk aan Jamaica).

Lijkt het je wat? laat het me dan weten. ik zou graag met een groepje gaan (4 mensen of meer).

Ik ben 31 en woon in Venlo.

groetjes,
Beatrice :slight_smile: