Hallo
Ik ben op zoek naar een reisgenoot om op wereldreis te gaan! Ik ben een Vlaams 32j meid die open, sociaal en enthousiast is…
Ik heb al redelijk wat afgereisd, maar bestemmingen zijn overeen te komen!
Heeft iemand interesse? Ik kan snel vertrekken…het mag basic zijn, zolang het proper is…
Hi Reiska,
ik was even benieuwd naar hoe lang je van plan bent op wereldreis te gaan en welke landen je wilt gaan bezoeken.
Groetjes,
Shu
Ik heb ontslag genomen, ik kan dus redelijk snel vertrekken, als het van mij afhangt dan mag die wereldreis minsten 6 maand duren. Landen zijn overeen te komen met mijn reispartner…maar ik vind er geen;;; ik zou graag de transsiberische route volgen, richting Azië, om China, tibet, eventueel japan, Myanmar, laos, cambodja, en indonesië…te bezoeken , om dan naar australie en nieuw zeeland te vliegen…
en ik zou graag ook zuid Amerika doen, argentinie, chili, brazilie, peru, bolivie…
maar een reispartner vinden is precies ni zo evident…
Hoi reiska,
Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden? Ik zit momenteel op de Galapagos eilanden en kom over een paar dagen terug. Ik merk dat ik liever met iemand reis dan alleen, ook al ontmoet je veel mensen op deze manier. Begin augustus is mijn eerste mogelijkheid om te vertrekken. Ik ben een 30-er en kom uit Nederland.
Groetjes,
Martin
Kom je/komen jullie mij (34jr) ook gezellig opzoeken in Kenia? Woon hier aan de Zuidkust met mn Keniaanse man en dochtertje (anderhalf jaar) en vind het superleuk andere mensen kennis te laten maken met dit geweldige land!
Ik kan je vanzelfsprekend helpen met (goedkope) accommodatie/safari‘s/excursies maar ook meenemen het echte Keniaanse leven in!
Groetjes uit warm en zonnig Kenia!
Via Wereldwijzer app