Reis genoot gezocht medio sep/okt 14

Hallo allemaal,

Ik wil in september 4 á 5 weken lekker reizen. Aangezien ik deze keer alleen ga, wil ik eigenlijk naar het vertrouwde Azie omdat ik daar redelijk het hoe en wel weet. Het lijkt mij leuk om met een reisgenoot te gaan. Als duidelijk is dat ik een reisgenoot gevonden heb, behoren andere continenten ook tot de mogelijkheden.

Ik ben iemand die heel relax op vakantie gaat. Niets moet en alles mag. Daar kom je wel achter als we elkaar ontmoeten/spreken. Ik ben van het mannelijke geslacht, 39 jaar en regio A’dam.

Gr. Dennis

hey Dennis,

is het al gelukt met het vinden van een reisgenoot.

Groeten,
Cecilia

Hey Cecilia, op dit moment nog niet. Heb je interesse :smiley: groetjes Dennis

Hoi Dennis,

Wat denk je van Zuid Amerika (of Afrika)? Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot (of een groepje) maar heb al veel van Azië gezien.
Je kan iets meer lezen in mijn oproepje “sep/okt 3-4 weken Afrika of Midden/Zuid Amerika”

Groeten,
Agnes (34jr regio A’dam)

Hey Agnes, dat klinkt ook goed. Alleen heb ik vanmiddag mijn ticket geboekt. Een retourtje Bangkok :smiley:

Heel veel plezier dan daar!

hey Dennis,

ik heb me enkeltje naar Singapore al geboekd en jij gaat naar Thailand. Ga je nog naar andere landen of alleen Thailand, ik weet nog niet wanneer ik daar ben.

Groeten,
Cecilia

Hoi Dennis,

Wanneer ga jij naar Thailand? Ik zit er over na te denken om in oktober 3 weken naar Thailand en Myanmar te reizen. Heb al vaker met succes reisgenoten gezocht op dit forum, altijd leuk! Ik ben man, 25 jaar en kom uit Utrecht.

Euh enkeltje en hoe kom je dan terug…Ik hou alle opties open. Ik ga van 17-09 tm 23-10