Hallo ik ben Dani 46 jaar (m) en ik ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten voor een trip door Azië. Zelf dacht ik aan Cambodja Vietnam Thailand. Maar ik sta open voor betere en/of andere suggesties. Ik kan in de periode mei tot en met oktober 2016, minimaal een maand tot langer. Tot nu toe gewerkt nu een sabbatical om rond te reizen.
Zoek steden, dorpjes, stranden, eilandjes, verborgen schatten, cultuur, lekker eten, feestjes op het strand, gezellig tafelen, interconnectie met locals, veel foto’s maken, rust, yoga, Mindfulness, ontdekken, duiken (padi 1 en 2 heb ik) fietsen mountainbiken.
Wel lekker relaxed geen gehaast. Lekker de tijd nemen.
Ik hoor graag van je.
Hoi Dani, Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Spreekt onderstaande je aan? dan hoor ik het graag.
Ik wil zelf graag in september of oktober op reis naar Azië voor een maand, denk aan China en Tibet maar Vietnam en andere suggesties sta ik ook zeker voor open. Ik ben een vrouw van 47 jaar, houdt van relaxed reizen, yoga, mediteren en zeker ook actieve dingen zoals kanoën, wandelen en wat er allemaal nog meer is te ontdekken.
Hoi Anita sorry lees nu pas je bericht. Ik ben nog steeds van plan iets te gaan in oktober. Jij al plannen? Gr D