Hallo,
Ben net terug van een reis naar Vietnam en ben van plan om jan/feb weer op reis te gaan voor 1-3 maanden.
Budget/Backpack, duiken/zeilen en andere leuke dingen.
Ben vaak in Azie geweest: Zuid Korea, Filipijnen, Japan, Taiwan, China, Hong Kong, Singapore, Indonesie - Bali, Vietnam (meer dan 15 keer). Thailand ben ik 1 keer geweest en dat was tevens de laatste keer.
Ben met prepensioen.
Als ik op reis ben ontmoet ik meestal wel iemand voor lange of korte tijd, en we doen dan vaak die dingen die we samen leuk vinden. Maar ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die met me mee zouden willen gaan en gezamelijk bepalen wat we gaan doen en waar we heen willen.
Ik sta voor veel dingen open.
Menno
Hoi Menno,
Zalig zoveel kunnen reizen . Je kan overwegen om met ‘ons’ mee te gaan en dan langer ‘‘achter te blijven’’ eens je wat connecties gelegd hebt ?
Dat heeft Frank (Poekieman op wereldwijzer) ook gedaan toen hij de derde keer meeging met mij is hij met een andere reisgenoot en een vriend van me op 14 dagen tent-safari gegaan. Nu hij Kenya goed kent gaat hij gewoon alleen (hij is net terug van 6 weken)
In onze groepjes speelt leeftijd geen rol. Kijk maar op mijn blog/site. WIE
Lees vooral ook , wie NIET mee kan : NIET
Er waren mooie ticketprijzen eind Januari, maar ze beginnen alweer duurder te worden.
Meer info op de links hieronder en : bij vragen : mail gerust, antwoord verzekerd
Hai Menno
idd wat heerlijk dat je zoveel weg kan .
ik zou graag met je meegaan maar jan/feb dat redt ik niet meer
ik werk nog wel en moet het plannen
maar misschien kunnen we iets plannen voor later
ik ben vanaf ong. 15juni 3weken beschikbaar en heb nog geen vaste planning
ik ben een vrouw van 52 open ,spontaan en avontuurlijk en in voor heel veel( wat reizen betreft dan he) .
mocht je al op reis zijn wens je heel veel fun,en hoop later wat van je te horen .
groet jol
Hallo Jol,
Ik heb nog geen plannen de komende maanden, als ik in juni nog steeds hier ben kunnen we overwegen samen wat te ondernemen.
Laten we elkaar dan wat beter leren kennen, ok?
groeten,
Menno