He ik ben Sanne 18 jaar
en ben van plan dit jaar te gaan slagen voor mijn havo.
Ik heb al heel wat afgereisd zowel met als zonder ouders dus je hebt aan mij een handige reisgenote die weet hoe het werkt;)
IK zoek iemand m/v tussen de 18 en 25 jaar die samen met mij wil reizen
vanaf eind september tot eind feb 2006/2007.overwinteren dus! als het net even anders uit komt ben ik altijd bereid eerder of later te vertrekken als het maar rond deze barre nederlandse wintertijd is.
Ik wil niet alleen beslissen waarheen en het lijkt me een goed plan om dat samen te beslissen, het lijkt me iniedergeval leuk om meerdere landen zowel azie als Us.Australia te bezoeken het is namelijk erg leuk om naar 2 totaal verschillende werelden te gaan.en veder wil ik daar gewoon veel cultuur proeven en een leuke tijd hebben ga je gezellig mee?
Hey, ik (23 jaar) ben ook van plan om te gaan reizen in september en ben tot nu toe nog alleen.
Ik heb al wel een idee waar ik heen wil, wie weet dat het jou ook wat lijkt.
Mijn planning ziet er tot nu toe als volgt uit:
*NL naar Moskou
*Moskou naar Beijing (Mongolie-express)
*Beijing naar Bangkok (eventueel via Vietnam/Laos/Cambodia)
*Bangkok USA
*Rondreis per bus in USA (moet ik nog uitzoeken)
*USA naar NL
Als je wat lijkt moet je maar contact met me opnemen: [EMAIL=“ftburen@hotmail.com”]ftburen@hotmail.com
Groetjes Frank
Hoi Sanne,
Ik ben zelf bijna 18 jaar, hoop dit jaar mijn VWO diploma te halen en wil dan in september lekker weg uit Nederland. Het plan is naar Argentinië te gaan en daar eerst een maand spaans te leren, dan 1 à 2 maanden vrijwilligerswerk, een aantal weken reizen door Argentinië en last but not least, mee met een georganiseerde groepsreis door Bolivia en Peru. Ik ben helemaal in mijn eentje dus een reisgenootje zou gezellig zijn. Je hoeft niet persee met alles mee te doen, als je bv. denkt zo’n reis door Bolivia en Peru lijkt me wel wat ga je gewoon alleen mee met die reis, of als je denkt ik vind het wel leuk 1 à 2 maanden vrijwilligerswerk te doen in Argentinië ben je ook van harte welkom. Niks staat nog vast, dit is slechts een ruwe schets van mijn plannen. Lijkt het je wat of heb je vragen, mail me dan. Groetjes Marijn (v)