Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor een wereldreis van ongeveer een jaar! Ik ben 21 maar wil wat van de wereld zien. En vind het toch wel een beetje spannend om in mijn eentje te gaan! De planning is om volgend jaar weg te gaan, wanneer precies weet ik nog niet. Heb wel al een aantal landen in mijn hoofd, maar er kan overal over gesproken worden 
Bianca
Hallo,
Ik ben Chantal en ben 18 jaar. Ik wil volgend schooljaar ook op wereldreis gaan. Dit is altijd al mijn droom geweest, en hopelijk gaat het ook allemaal lukken! Ik weet niet hoe en wat jij allemaal wilt doen, maar daar kunnen we nog naar kijken, als we samen zouden gaan/willen. Stuur mij maar een pb of voeg me toe op Facebook (Redirecting...), dat is namelijk wat makkelijker.
Groetjes,
Chantal
hoi chantal en bianca, ik ben ook van plan een wereldreis te maken. Ik ben niet van plan een jaar weg te gaan, maar kan sowieso een tijd samen opreizen. Mijn plan is om naar de USA te gaan en naar zuid-amerika. Nu heb ik alleen nog een ticket naar amerika, dus voor de rest ben ik helemaal flexibel. Als het je aanspreek, dan hoor ik graag van je 
Groetjes, Laurien