Ik ben een meisje van 23 jaar oud en wil graag eind 2011 op wereldreis gaan.
Maar heb een probleem wil niet alleen gaan en heb geen vrienden die met me mee willen door werk relatien enz.
Dus zoek ik via hier een reisgenoot.
Heb nog niet echt plannen voor welke landen ik wil bezoeken.
Sta voor alles open.
Ben ook 23, en wil al sinds mijn 18e meer van de wereld zien,
heb helaas nooit het lef gehad (mede ivm relatie) om het uit te voeren.
Ben nu sinds kort weer vrijgezel na samengewoond te hebben en er lijkt geen betere kans om het nu daadwerkelijk uit te voeren.
Wilde altijd alleen gaan maar denk dat er met een reisgenoot meer plezier is en ook wel makkelijker is om een mooi plan op tafel te leggen.
Graag zou ik meer van de wereld zien, omdat er veel gebeurd is voor mij persoonlijk in de plaats waarin ik woon en ik denk door zo’n grote stap te nemen om echt te gaan reizen ik mezelf goed kan ontwikkelen en een levenservaring rijker zal worden voor de rest van mijn leven in… welk land dan ook
Mijn voorkeur gaat wel uit naar warme landen zoals Spanje, Griekenland, Mexico maar Amerika en Australië zijn ook zeker de moeite waard denk ik.
Heb wel een vraag voor je… “Wat wil jij doen in het buitenland?”
nou ik wil vooral veel van de wereld zien, veel dingen bekijken, feesten en actieve dingen ondernemen!
Het liefst niet werken probeer van te voren genoeg te sparen!
Ik ben van plan om een dezer weken of maanden te vertrekken voor een half jaar.
Wel reis ik met een caravan en mijn trouwe viervoeter, ik heb nog geen exact reisplan (ben er mee bezig) maar het zal zeker oost-europa worden.
Dus intresse … er zijn nog meerdere plaatsen, dus kan nog altijd iemand anders mee.
Jou manier van reizen is idd wel een goede manier om veel te kunnen zien…
en je hebt altijd een slaapplek bij je…!
mag ik vragen aan wat voor een budget jij ongeveer gebonden bent?
sta nog ni vast aangezien ik niet meer werk, hoef ik geen verlof te nemen.
En ik heb alles al, (Toyota Landcruiser 4.2D) en een Dethleff Lifestyle SK560ook is deze voor zo een trip idiaal met airco,stroomgenerator, 2 batterijen en een 1000W omvormer+ diepvriezer. En misschien nog het belangrijkste, beveiligd.
Stel 20.000 Km.
Een verbruik van 16L op 100Km = ongeveer 3500 €
Er kunnen 6 personen slapen, maar omdat er 2 vaste slaapkamers in zijn is 4 pers. perfect.
Dus er kan gerust nog mee!
Ik heb een vrouwke maar die heeft een zaak en kan zo lange tijd niet vrijmaken.
Wij hebben al verschillende reizen achter de rug en dit is telkens top!!
Wel gaat mijn hond ook zeker mee.
heerlijk, een volledig vrij voorstel! Ik ben 25 en wil heel graag een tijd op reis. Als ik dat wil doen moet ik dit waarschijnlijk vanaf sept 2011 doen zodat ik verlof kan aanvragen op mijn werk. New York en Indonesie staan absoluut op mijn to-do-lijstje… Ik ben hiervoor al in Brazilie en China geweest, allebei voor een maand rondreizen. Ik vind hierin eigenlijk alles wat ik wil. Een dagje strand afgewisseld met een dag natuur of stad, een museum afgewisseld met raften oid en een hotel afgewisseld met een hostel of nachttrein. Hoe sta jij daarin? wat voor reis stel je jezelf voor? ik ben erg nieuwsgierig!
Ik ben Patricia, 32 jaar en woon in Hasselt. Ik ben op zoek naar een reismaatje voor de periode van de laatste week in augustus tot half december. IK zou graag argentinie (waarvan een week vrijwilligerswerk met zeezoogdieren), chili, (eventueel paaseiland), australie, nieuw zeeland en fiji willen doen. Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgezel met ongeveer dezelfde leeftijd die deze trip ziet zitten.