Ik ben een spontane meid van 22 jaar uit het mooie Hengelo (ov). Ben eind 2011 (als het goed is) afgestudeerd aan de pabo. De laatste tijd begin ik steeds vaker op internet te zoeken naar lange reizen naar de mooiste plekjes op aarde. Er is alleen 1 ding wat mij erg tegenhoudt: Alleen gaan. Daarom dat ik het eens probeer op deze manier, wie weet komt er leuk contact uit en natuurlijk een leuke reis!
Heb verschillende interesses wat betreft landen en continenten, eigenlijk is me niets te gek en sta ik overal voor open! Helaas heb ik zelf nog niet zoveel reiservaring, maar ben wel iemand die graag dingen uitzoekt op dat gebied. Mijn voorkeur gaat uit naar het boeken van een vliegticket naar een bestemming en vanuit daar KWW (Kiek’n wat wordt!).
Ben erg benieuwd naar jullie reacties en hoop dat ik mijn droom (een reis om nooit te vergeten) kan waar maken!
Je bericht op wereldwijzer sprak me meteen aan! Ik ben een meid van 21 jaar oud uit Zwolle. In juli 2012 ben ik klaar met mijn studie MWD en wil ik graag een wereldreis gaan maken. Net zoals jij heb ik nog weinig reiservaring. Twee jaar geleden heb ik voor 2 maanden naar Kenia en Tanzania geweest. Daar is mijn liefde voor avontuur en reizen ontstaan.
Hoe lang zou jij willen reizen? En welke landen zou je willen zien?
Wat dacht jij van: starten met het rondje Thailand,Laos,Vietman en Cambodja, daarna doorvliegen naar Australie (en eventueel Nieuw-Zeeland) en daarna door naar een aantal landen in Zuid Amerika (bijv. Ecuador, Colombia, Venezuela).
Wat is het budget dat je te besteden hebt?
Ik zit er al jaren over te denken en nu heb ik eindelijk de kans om het ook echt te doen !
Ik heb een klein beetje reis ervaring ik ben al naar Mexico Belize en Guatemala geweest met 2 vrienden en ik ben ook in Dubai geweest alleen
Ik zit ook een beetje met het probleem om alleen te reizen, ik zou het toch veel liever met iemand samen willen doen, met 2en sta je er toch veel beter voor
Ik ben zelf van plan om eerst een tijdje in Australië te backpacken zodat ik het reizen en backpacken een beetje onder de knie krijg en daarna wil ik graag naar NZ en de rest van Azië en zuid Amerika bezichtigen
als je wilt kan je me toevoegen op msn [EMAIL=“philippek@live.nl”]philippek@live.nl
Ik ben Esther, 19 jaar (in december 20) en zou heel graag deze winter gaan reizen.
De bestemming kan vanalles zijn, ik ben voor veel dingen in.
Graag wel low-budget backpacken en niet te toeristisch.
Ik hou erg van natuur, maar ook van cultuur.
Ik ben voor een avontuurlijke reis waarbij we soms een paar dagen/weken op een zelfde plek blijven om die te leren kennen en dan weer verder te trekken.
Wanneer wilde je gaan en voor hoe lang?
Uit het mooie Hengelo ja? Ik kom uit het mooi Oldenzaal (23 jaar)! Ik ben rond augustus 2012 klaar! Dus ik weet niet of je dat al te laat vindt?!
Als ik dat zo lees, heb ik dezelfde insteek als jij! Wil gewoon meer van de wereld zien en sta ook overal voor open en heb ook weinig ervaring op het gebied van reizen!
Nou ik hoor het wel, misschien heb je al een reisgenootje gevonden anders hoop ik wat van je te horen?!
Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt? Maar ik ben ook op zoek naar een reisgenootje die samen met mij een wereldreis wilt maken. Lees mijn oproepje maar eens en ik hoor wel of je het wat vind.