Wereldreis na september 2011!

Hallootjes!

Aankomende september begin ik aan mijn laatste jaar studie en daarna ben ik toe aan een welverdiende wereldreis. Aangezien het lastig is om mensen te vinden die net als ik voor langere tijd de wereld wil verkennen, probeer ik het op deze manier.

Ik ben zelf 23 jaar en wil dus eind volgend jaar voor ongeveer een jaar te gaan rondreizen. Zelf heb ik al beetje gekeken waar ik heen wil, en voordat ik straks alles al heb uitgezocht leek het mij handig om eerst een reisgenootje te zoeken.

Dus lijkt het je leuk, laat het weten! Ik ben erg vrij in wanneer, hoe, hoelang, wat, waar etc etc dus een keer een praatje maken is misschien wel een idee!

Groetjes!
Steve
stevec1987@hotmail.com

Ik ben niet alleen op zoek naar een reisgenootje, als je eerder/later een wereldreis gaat maken dan zou ik het wel leuk vinden om ideeën uit te wisselen (zoals route, welke plaatsen wanneer etc).

Ben zelf ook van plan om een lange wereldreis te maken vanaf september. Weet niet of je al iemand gevonden hebt of dat je plannen verandert zijn. Zou graag samen ideeën uitwisselen en eventueel de reis samen beginnen. Gr Jilke

Hee Jinke,

Mijn plannen zijn wel wat gewijzigd. September 2011 gaat hem niet worden door geld en studie dingen maar ben wel al aan plannen…

Misschien leuk om keer te kletsen. Mijn mail is stevec1987@hotmail.com

Groetjes Steve