Wereldreis 2013

Hallootjes,

2013 lijkt (en is) nog heel ver weg. Toch ben ik op zoek naar een leuk reuisgenootje voor dat jaar. Mijn droom is dat ik ooit nog is een wereldreis zal maken en ben nu dus bezig met de eerste plannen.

Het liefst ga ik het hele jaar weg, maar zoals met veel dingen draait alles op geld. De duur is dus afhankelijk van het geld…

Ik heb de laatste jaren al veel gereisd en hierdoor sterk het reisvirus te pakken. Vorig jaar heb ik voor 4 maanden in Zuid-Korea gewoond voor mijn studie. Door het vele reizen weet ik hoelang je bezig kunt zijn met dingen uitzoeken dus een reis vane een jaar vergt ook wat voorbereidingstijd.

Zelf ben ik nu 23 jaar en woon/studeer in Groningen. Zoek een reisgenootje rond mijn leeftijd die ongeveer rond dezelfde tijd dezelfde plannen heeft.

Zelf heb ik nog niet echt een route, uiteraard wel mijn voorkeuren (zoals elk continent minimaal aandoen !! )

Je kunt mailen naar [EMAIL=“stevec1987@hotmail.com”]stevec1987@hotmail.com !

Ik ben niet alleen op zoek naar reisgenootjes. Ook naar mensen die al op wereldreis zijn geweest en waar je ervaringen mee kunt delen (voor zo’n reis heb ik echt veel informatie nodig en alles is welkom). Of naar mensen die in andere periode gaan.

Met andere woorden, zoek mensen die ook maar iets met een wereldreis te maken hebben :wink: