Reisenoot gezocht voor wereldreis

hoi ik ben jeroen uit rotterdam en mijn plan is om er een jaartje tussen uit tegaan en een wereldreis te maken maar al mijn vrienden die kunnen of willen niet, maar met een reisgenoot is het altijd nog leuker dan alleen.

als het jou leuk lijkt dan moeten we eens wat afspreken via msn ofzo en dan onze gedachten eens rond laten dwalen en dan maar kijken waar we uitkomen

ik vertel vast wat over mij zelf en wat ik zou willen:

ik ben een jongen van 23 in augustus 24 uit rotterdam die gewoon lekker wilt reizen en kijken waar het schip strand

ik zou graag via europa en rusland met bijvoorbeeld de trein naar azie gaan en dan zo via de punt van indonesie door naar australie en dan nieuw-zeeland erbij nemen want je bent er dan toch in de buurt
en dan door naar amerika, ik zou graag het wilde westen en de grand canoyn wel eens willen zien
en dan weer terug naar europa misschien daar nog een paar landen zoals italie en kroatie

ik zal mijn baan opzeggen en mijn auto enzo verkopen zodat ik aan niks gebonden zit zodat je zo min mogelijk kosten thuis heb

dan kan ik zeggen dat ik een aardig zakcentje hebt om ff doortekomen maar als het kan wil ik dit ook zo houden dus wat ik bedoel een low budget wereldreis dus proberen om bijvoorbeeld in bijvoorbeeld thailand in plaats van een vliegticket te kopen om naar indonesie tegaan om gewoon met een bus/boot te gaan

snap je het nog allemaal???

ik ben een jongen die veel wilt leren zoals de cultuur waar ik heen wilt en zeker veel heel veel foto`s maken en de keukens van alle landen proberen nou kan je wel eens niet wat lekker vinden maar je moet alles geprobeert hebben toch?

ik zou ook als ik in thailand of een ander tropisch land bent bijvoorbeeld gewoon een week aan het strand willen liggen en lekker onder de palmbomen van het uitzicht willen genieten onder het genot van een een biertje en een goed boek

ik kan wel uren doorpraten maar ik zou gewoon moeten gaan

als je intresses zijn gewekt dan hoor ik het graag van je

ik weet niet of je msn hebt maar dan kan je me gewoon toevoegen mijn adress is anders gewoon een emailtje naar
feijenoordrotterdam@hotmail.com

ik hoop gauw iets van je te horen

groetjes jeroen
[EMAIL=“bert.nuyts@pandora.be”]