Hoi!
Ik ben van plan een jaartje op wereldreis te vertrekken voordat ik ga studeren aan het unief. Ik ben 15 jaar, dus ik ben van plan om in Juli 2011 te vertrekken en in Juni 2012 terug te komen.
Het is me wel al opgevallen dat ik een van de jongste ben op deze site en dat mijn plannen veel verder in de toekomst zijn, maar ik vind dat goed, want dan kan ik mijn eventuele reisgenoten beter leren kennen. Ik heb wel al een vriendin gevonden die mee in Europa wilt rondtrekken gedurende de eerste twee maanden, maar ik zie het niet meteen zitten om de rest in mijn eentje te doen. Het is tamelijk moeilijk om iemand te vinden die avontuurlijk genoeg is en een jaartje wilt reizen, daarom heb ik besloten om een kijkje te nemen op het internet.
Ik zoek dus iemand rond mijn leeftijd ongeveer (15-22 jaar), man of vrouw, het maakt me niet uit en het lijkt me een goed idee om in een groep te reizen van max 4 personen.
Ik heb mijn eigen ideëen uiteraard al klaarstaan, maar ik sta erg open voor suggesties en hou er wel rekening mee dat ik een laag budget wil houden.
Mensen die deze tekst lezen, mogen ook raadgevingen achterlaten in verband met een wereldreis, zelfs als ze niet geïnteresseerd zijn in meereizen.