Wereldreis voor een onbepaalde tijd.

Goedendag,

Ik ben Marije (17 jaar). In september word ik 18. Momenteel volg ik de studiedierenverzorging en ik hoop in december klaar te zijn. Mijn grote droom is om een wereldreis te maken en ik ga hem maken ook, maar ik reis liever met iemand samen en daarom zoek ik een reisgenoot die tussen de 16-21 is, een beetje dicht bij mijn leeftijd. Binnen drie jaar (Nadat ik misschien nog wat cursussen heb gevolgd.) wil ik graag vertrekken, wel na Januari 2014 i.v.p met de studie die ik nu volg.
Een voorlopige reisschema heb ik ongeveer een beetje gemaakt, maar het kan nog steeds veranderd worden.
Per wereld deel is het ongeveer 6 maanden tot 1 jaar, misschien iets meer of minder.

Ik zoek een reisgenoot die van natuur houdt en het leuk vindt om samen dingen te doen. De reis bestaat uit werken en reizen. Mensen zeggen dat reizen veel geld kost en dat kan inderdaad kloppen, maar bij vele steden wil ik gaan werken in ruil voor kost en inwoning.

Als je het wilt hoor ik het graag en kunnen we samen reisplannen maken. Met de reisplannen en al die andere zaken ben ik flexibel en tijdens het reizen ben ik ook flexibel met landen laten vervallen.

Gr marije.