Wereldreis (deels) onbepaaldetijd

Halloo allemaal!
Mijn naam is Marit en ben 23 jaar. Ik ben opzoek naar een reisgenoot die met mij de wereld wilt verkennen. Ik kan voor onbepaalde tijd weg en periode van vertrek staat nog open (wel 2016). Ook heb ik nog geen concrete plannen. Kileroy wereldtickets trekken wel mijn belangstelling.

Ik ben opzoek naar man/vrouw leeftijd 20 t/m 30 jaar. Doormiddel van af te spreken kunnen we kijken of het klikt en de reis samen uitstippelen. Van nature ben ik erg actief, sportief en ondernemend. Ik wil graag een gemixte reis maken van: strand, cultuur, steden, jungle, feestjes en nieuwe mensen ontmoeten. Dus naast het ondernemen hou ik ook echt van relaxen op het strand. Mijn reisgenoot moet zeker niet vies zijn van een drankje en feestje.

Herken jij je in mijn verhaal? Stuur mij een bericht en dan kletsen we verder.

groetjesss

Hoi Marit,

Waar zou je naar toe willen?

Hallo Marit,

Ik ben nog op zoek naar een reismaatje vanaf 1 februari tot 28 maart.
Om rond te reizen in India en Sri Lanka.

Groetjes,
Suruju

Olaa Marit,

Als ik zo je post lees ben je precies mijn vrouwelijke tegenhanger. Ik heb zelf mijn zinnen gezet op de wereldticket backpackjunk van Kilroy, maar er staat nog niks vast. De voornaamste reden waarom ik deze graag zou willen doen is omdat ik niet kan kiezen wat ik van de wereld wil zien en je met deze ticket alle continenten meepakt. Een echte wereldreis dus! Jou beschrijving van de reis is ook precies zoals hij in mijn hoofd zit en naar zo iemand ben ik zeker op zoek.

Zelf heb ik vandaag ook een oproep gedaan waar je iets meer informatie over mij kunt vinden mocht je dat leuk vinden. Hoop van je te horen:)

Groetjes,
Pim

Hi Marit!

Klinkt leuk! Ik wil graag na mijn studie een jaar op reis. Kilroy wereldtickets vind ik ook erg interessant. Heb je al een idee waar je heen wil? Zelf zou ik in ieder geval een aantal maanden naar Australië willen zodat ik daar ook kan werken, om vervolgens door te reizen naar Thailand (en eventueel de rest van Zuidoost Azië). Als ik daar nog een maand Californië + Grand Canyon aan vast kan plakken zou dat helemaal tof zijn.
Ik hou van gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen, feestjes, strand, cultuur en outdoor activiteiten. Het lijkt me super om te skydiven, snorkelen, ziplinen door de jungle en surfles te nemen.
Ik hoef niet per se van tevoren een reismaatje voor de hele reis te vinden, aangezien je nog zoveel mensen onderweg leert kennen, maar als het klikt is het natuurlijk wel leuk een aantal weken of maanden samen of met een groep te reizen. Stuur maar een berichtje als je iets wil weten!

Groetjes, Mirjam

Hee Marit,

Wat gaaf dat je lekker op avontuur wilt gaan, kan de voorpret voor jou nu vast beginnen.
Ik vertrek zelf 6 november naar Azië om eerst 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Thailand, hierna heb ik 2 maanden de tijd om zelf rond te reizen, waarna ik in maart voor 6 weken in Laos vrijwilligerswerk zal gaan doen. Hierna heb ik nog +/- 3 weken om nog even te genieten voor ik mijn avontuur ga afsluiten.

Ik zou graag Cambodja en Vietnam nog gaan verkennen, daar ben ik nog niet geweest :slight_smile:

Ik ben Irene en ben 27 jaar. Ik hou ontzettend van reizen, met name in Azië. Ik ben al verschillende keren gaan backpacken en heb nu dus besloten voor wat langere tijd weg te gaan. Ik woon in het gezellige Brabant en werk als verpleegkundige :slight_smile:

Mocht het je leuk lijken een deel samen te reizen laat maar weten.

Geniet vast van al je voorbereidingen :backpack:

Hallo, zelf heb ik het idee om een rondreis door midden en zuid Amerika te maken, startend in februari. Het liefst zou ik regio Costa rica beginnen en eerst het midden om dan later door te vliegen naar het zuiden. Route staat nog niet meteen vast, ik heb hiervoor ongeveer 6 maanden de tijd. Als je ongeveer deze periode ook deze regio uitgaat, knn we mss samen starten of ons daar treffen! Xxx

Hoi!Ik ga zelf in maart naar midden Amerika! Waar ik begin is nog even de vraag, graag zou ik eerst ergens een cursus Spaans doen van een maand om vervolgens een paar maanden nog rond te reizen. Ik denk dat we wel dezelfde insteek van reizen hebben, dus vandaar dit berichtje;) Alleen misschien dat die maand Spaans niet echt is wat jij wil, maar wellicht ook iets om te overwegen? het lijkt me leuk ergens voor iets langere tijd te zitten en zo ook mensen te ontmoeten en te genieten van zon en strand en zo nu en dan een feestje. zo leer je ook de cultuur wat meer kennen en natuurlijk de taal.Mijn insteek was eerst om alleen te gaan en ter plekke mensen te ontmoeten die misschien verder reizen, maar was toch nieuwsgierig naar de berichtjes op dit forum.Stuur me vooral een berichtje als je meer wil weten!