Ik (spontane meid van in de dertig) heb plannen om medio september of oktober op vakantie te gaan. Aangezien in mijn vrienden- en kennissenkring niemand in september kan gaan, ben ik op zoek naar iemand die rond september ook op vakantie wil.
Heb je interesse, laat het me dan weten, wie weet kunnen we samen gaan (is wel zo gezelligā¦)
Dag Twinkle, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot! Ik wil eind oktober voor een reis van ruim 3 weken naar Laos en Cambodja. Die wil ik gaan boeken bij TMReizen. Een zgn. individuele reis die je prima, zelfs beter, met zān tweeen kunt doen. Kijk maar even op internet op hun site.
Maar zoek jij eerst nog maar even naar andere reisgenoten. Ik ben begin vijftiger (wel spontaan, communicatief en erg sportief) maar iemand van min of meer je eigen leeftijd is toch leuker voor jou! Toch?:nod:
Mijn dochters (van 32 en 30) zouden dat in ieder geval wel vindenā¦
Succes met zoeken!
Cor
p.s. je kunt in ieder geval zeggen dat je al een reactie binnen hebt!!! :biggrin:
Hallo allemaal,
Ik (spontane meid van in de dertig) heb plannen om medio september of oktober op vakantie te gaan. Waarheen weet ik nog niet precies; ik sta in dubio tussen Cuba, Indonesie, China of Thailand (eventueel met een rondreis in Thailand). Aangezien in mijn vrienden- en kennissenkring niemand in september kan of wil gaan en/of de meesten geen interesse hebben in bovengenoemde landen, ben ik op zoek naar iemand die rond september ook op vakantie wil gaan. Heb je interesse, laat het me dan weten, wie weet kunnen we samen gaan (is wel zo gezelligā¦)
[/quote]