Ik zoek een reisgenootje om een rondreis(+/- 3wk) te maken in aug of sept. Mijn voorkeur gaat uit naar Azie/Indonesie, maar ik sta ook open voor andere gebieden/landen! Er is nog zoveel te bekijken!:wereld:
Ikzelf ben 26 en woon in Zwolle.
Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenoot voor een rondreis door China vanaf 28/8 t/m 12/9. Dit is een prachtige reis met veel excuries ed. voor maar €1456,00 met alle toeslagen ed. Via Kras reizen:Best of China
Het is echt een prachtige reis, je zult versteld staan. Mocht je dus belangstelling hebben mag je me bellen of mailen voor meer info.
Stuur mij even een privébericht voor mijn contactgegevens.
Als eerste, ik heet Violetta, het is je vergeven (haha).
Ja en het zou mooi zijn als je je zelf eerst een beetje voorsteld aan mij, zo dat ik weet wie met me mee wil en met welk doel.
Natuurlijk als de klik er is, mag je mee. Je kunt voor die reis kijken op Kras reizen Best of China 28/8 - 12/9. Mocht je besluiten, dan wel snel reageren!
Schrijf me een mooie eerlijke mail over je zelf en je krijgt ook eerlijke info over mij. Vind wel erg belgangrijk enige info over je mede reizigers.
Mocht je interesse hebben in Thailand, Laos Cambodia dan zouden wij eventueel samen kunnen reizen? Ik ben momenteel in Indonesie en eind augustus heb ik het plan richting Thailand te gaan. Ik ben ook 26 en ik kom uit Utrecht. Tot op heden heb ik 6 weken reizen er al op zitten, momenteel ben ik in Indonesie. Vandaar dat ik het plan heb om richting Thailand te gaan, aangezien ik al veel heb gezien in Indonesie. Mochten jouw plannen hierin kunnen passen, laat het me dan even weten. Ik reis namelijk liever samen met iemand als alleen.
Ik kom per 15 september naar cambodja voor 5 weken ontwikkelingswerk op het platteland. Misschien leuk om elkaar te ontmoeten.
In de weekenden ben ik vrij en wil ik het land verkennen. Door de weeks zou je heel basic een paar nachtjes kunnen slapen in het vrijwilligershuis tegen een hele kleine vergoeding. Of misschien zelfs helpen?
Ik ben beneiuwd of onze plannen elkaar kruisen?
Ik ga ook liever samen! ben tot nog toe ook alleen.
Sorry voor de late reactie… Erg druk geweest.
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels een reisgenootje gevonden. Ik ben niet in Azie, dus ik hoop dat jullie onderling nog wat kunnen regelen!
Dat klinkt wel superleuk.
Wat houd het werk precies in? Ik wil graag iets betekenen in de vorm van vrijwilligerswerk, dus wat dat betreft komt het overeen met wat ik graag wil.
Laat het me even weten wil je? Hoe zit het trouwens met reizen naar Cambodja vanuit bijv. Thailand? Ik heb me er totaal nog niet in verdiept… Hoe oud ben jij trouwens?