40+ Reisgenoten

Halo, Cuba staat ook op mijn verlanglijstje. Ben V net 50 geworden en zeker jong van geest:-) 1 of 2 weekjes in een goed hotel aan prachtig strand; gewoon relaxen en tussendoor een uitstapje maken… iemand intresse? Periode juni -juli (liefst niet later wegens kans op orkaan periode):dag:

Hoi allemaal,
Ik ben Renee Vrouw 38 jaar en zoek ook nog een reisgenoot. Heb veel vrienden van 40+ maar ja die hebben een partner. Je kent het wel. Heb zelf ook al twee oproepen uit staan omdat ik meerdere ideeën heb :wink:
Mijn voorkeur gaat uit naar Azië Thailand, Vietnam, Maleisië of Indonesië. Reistijd eind dec 2015 voor ong 5 weken…
Iemand interesse? Hoor het graag :slight_smile:
Lieve groetjes Renee

Hi Marjolijn, ik zit met hetzelfde probleem! Allemaal jonge reizigers… Ook ik hou ervan om zonder te veel van tevoren te plannen een reis te maken van 3 of 4 weken met een gelijk gestemde! Heb je al iemand gevonden of ben je nog zoekende? Ooh ja, 43 jaar!

Hallo Mandy en Renee. Ook ik zit met dit probleem. Wil graag eind van het jaar gaan, ben net 45, niet rookster, sportief, duikster en erg gemakkelijk. Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesie maar kan altijd nog verander. Kom uit het midden van het land. Laat maar wat van je horen. Gr elly

Eind van het jaar vind ik een beetje laat hoor… dat is nog zo lang wachten :slight_smile:
Ik woon trouwens in Leiden. Ben een paar jaar geleden naar Sumatra en Bali geweest.
Waar zat je aan te denken in Indonesie? Ik ook niet rookster en sportief aangelegd. Vind het leuk om een beetje rond te trekken in een land en dit te combineren met een beetje luieren/relaxen op zijn tijd. Ben geen fervente duikster maar vind zon en water wel top. Snorkelen en op het water zijn heerlijk!

Hallo mandy, wil eigenlijk java, bali, lombok, en vooral de gili eilanden aandoen. Tevens flores meepakken. Eind van het jaar is ruim begrip maar zal ergens rond november liggen. Ook hier staat nog geen datum vast. gr

Ha reizigster en Mandy nee ik wil echt met kerst weg zijn. Dit omdat ik rond die tijd altijd last heb van mijn winterdip en niks heb met de feestdagen. Iets eerder kan wel voor mij maar dan iig tot begin januari :wink: Ik wil ook al jaren naar indonesie en heb ook mijn padi. Ik hou van natuur, cultuur, op zijn tijd een leuke avond dansen( dans zouk brasiliaanse partnerdans) niet rokend, hou van strand en rust. Ik vind t belangrijk dat iedereen in zijn waarden word gelaten en je ook lekker je eigen ding moet kunnen doen. Ik woo trouwens ook in Leiden… Hoor t wel. Gezellig. Liefs renee

hoi marjolijn en alle anderen, ik ga 30 juni 6 weken door de usa trekken, begin in nyc en dan Chicago, rest is nog open…volgend jaar wil ik heel graag naar rusland in de zomervakantie (het liefst met iemand die russisch spreekt, maar misschien ga ik zelf wel een cursus volgen van de winter…) inge (48)

Stuur me een priveberichtje hier op wereldwijzer!

Hallo moni73 en alle andere reizigers,
Ik heb vanaf 11 juli ook 7 weken vakantie. Ik kan me heel erg vinden in jouw beschrijving. Steden bezoeken, musea, wandelen, fietsen, kunst en cultuur spreken me erg aan. Verder pas ik me ook heel gemakkelijk aan, ben evenwichtig en onafhankelijk. Geen grijze muis, geen uitgaanstype!Ik heb jaren gecamperd en trok dan 5 weken met de camper door europa. Afgelopen jaren heb ik india, nepal, en inonesie bezocht. Ik vind het gezelliger en veiliger om samen te reizen, vandaar. Ik sta voor ieder land en ieder reisje open. Ik hoor het wel.

Ik ben vanaf december op Bali voor vrijwilligerswerk wat ik 3 maanden ga doen. In de weekenden ben ik vrij. Dan kan ik uitstapjes maken of hotelletje/hostel in andere plaats. Vanaf ongeveer 12 maart 2016 ben ik dan vrij om nog een maandje vakantie te houden. Zit te denken aan Bouwsteen Sumatra doen van iets van 10 dagen. Dit gaat moeilijk in je eentje. Het liefst zou ik een groepje vormen van ongeveer 4-6 personen. Dit ook veel voordeliger. Hangt er voor mij wel af van hoe duur een retourticket Bali-Sumatra is. Andere ideeen zijn: Gili Air of Meno , Lembongan om nog een keer te snorkelen met Manta Rays, en nog een hoogtepunt van een eerder reis: de 5 daagse boottocht Hunting Komodo by Camera via Perama Tours (langs Sunda-eilanden) eventueel met paar overnachtingen op Flores
Niets is nog zeker. nog veel uitzoeken. Het is de 4e keer dat ik naar Indonesie ga. Op Bali al veel gezien. Misschien nog naar de plaats Canggu, hou behalve Sanur niet van grote steden.
O ja, ben 49 jaar maar word altijd jonger geschat en zo voel ik me ook. Ter zijnde tijd wil ik hierover nog een apart oproepje plaatsen omdat het nu voor velen nog te vroeg is. (maar ja, komt omdat ik zelf 4 maanden weg ga). Ik zoek dus GEEN reisgenootje voor het vrijwilligerswerk…

Hallo allemaal,

ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in Indonesië, heb daar L eens rond gereisd. Sta open voor een hele hoop andere landen maar lever dus een reis naar een land waar ik nog niet ben geweest voor 3 a 4 weken … Liefst ergens rond september/oktober/november. Misschien leuk om eens ergens te ontmoeten met anderen die interesse hebben om dan te kijken of er enigszins een reis-klik is en om in overleg een bestemming en datum uit te zoeken?

F.reuls, ik kan me in jouw beschrijving van vakanties heel goed vinden! Ik ook geen grijze muis en geen uitgaanstype. Ben 43 jaar. Ook open voor veel landen, maar liever een land waar ik nog nooit ben geweest :slight_smile: Maar die zijn er genoeg dus daar kom je samen altijd wel uit toch?

Nou Marjolein Peters je hebt genoeg keuze :wink:
Leuk dat er zoveel reageren. Ik vraag me af zijn er nog mensen geïnteresseerd in de periode vanaf december?
Lieve groetjes Renee

Hi Siobhanmaria ik kan je op de 1 of andere manier niet vinden. Stuur me even een privé bericht, groetjes

Hoi Mariah,

Ik had al eens eerder terug gereageerd maar ik weet niet of je dat bericht gezien hebt. Laten we even contacten. Als je me invoert in facebook is siobhan-Maria dus met streepje ertuen en dan Amsterdam, daar is er maar 1! Hoop van je te horen! Groetjes!

Hallo greetje! Ik zoek ook een reisgenoot (of meerdere!) voor een trip naar Cuba ergens einde zomer of in t najaar. Kun je mij contacten. Als je me invoert op facebook Siobhan-Maria dan is er eentje in Amsterdam, dat ben ik! Hoop van je te horen. groetjes!

Hi siobhan-maria, ik zie er inderdaad 1 met een streepje ertussen. De Groot toch? Ik zal je een berichtje sturen. Fijne dag, groetjes

Hoihoi allen, wat leuk dat er zoveel veertigers zijn die een reisgenoot zoeken.
Ik ben Sonja 40 jaar, houdt van cultuur en natuur, ben gebonden aan de schoolvakanties vanwege mijn werk en het valt nog niet mee om een reisgenoot te vinden die dan ook wil en (financieel) kan. Het is dan toch hoogseizoen. Zelf zou ik graag in ieder geval naar New York gaan met een reisgenoot in de zomervakantie. Misschien lukt het hier om iemand te vinden?
Marjolein, ik hoop dat je al iemand hebt gevonden, en anders, wie weet, vind je het leuk als wij wat meer informatie uitwisselen?

Hoi Moni

Ik heb net een reactie geplaatst (Sonja, 40 jaar), maar wat jij beschrijft zou mijn beschrijving kunnen zijn. Misschien eens wat mails uitwisselen?

ja klopt! Dit is de link; Siobhan-Maria de Groot