40+ Reisgenoten

Hoi Mariah, Nou het lukt maar niet om in contact te komen…maar ik ben ook niet zo handig met dit forum… Mijn facebook pagina is

maar je kan me ook een mailtje sturen; siobhanmaria@yahoo.com
groetjes, Siobhan

Hi Renee,

Ik ben Kara en 43 jaar. Ik ben net als jou op zoek naar een reisgenoot. Eind dit jaar zou ik voor een paar weken richting de Filipijnen willen, de door jou genoemde landen vind ik ook interessant. Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden? Zo nee, dan hoor ik graag van je

Ha Kara wat leuk dat je op mij reageert. Ben helemaal verbaast haha. Je bent de eerste die eventueel rond dezelfde tijd weg wil van een aantal uitstaande oproepen :wink: Dus nee ik heb nog niemand gevonden. Vind je het oke om verder te kletsen via email of FB? Is misschien wat makkelijker? Hoor het wel van je. Fijne dag iig. Liefs Renee

hi Renee, leuk dat je zo snel reageert :slight_smile: ik heb je net mijn mailadres gemaild via een prive bericht, heb je die ontvangen?

Hallo,

Hier is een 50+.
Zijn er ondertussen al plannen ?

Ik zoek nl. ook een avontuurlijke m/v reisgenoot(en) om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende ± 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je oa ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken, dan heb je toch al een reisgenoot voor dit deel ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld. Ik heb reeds ondervonden dat leeftijd niet zo belangrijk is, als je dezelfde interesses hebt of openstaat voor nieuwe dingen.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com

Groetjes.

Hallo,

Zijn er ondertussen al plannen ?

Ik zoek nl. ook een avontuurlijke m/v reisgenoot(en) om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende ± 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je oa ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken, dan heb je toch al een reisgenoot voor dit deel ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld. Ik heb reeds ondervonden dat leeftijd niet zo belangrijk is, als je dezelfde interesses hebt of openstaat voor nieuwe dingen.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com

Groetjes.