Beste reisgenoten,
Geniet keer op keer van deze site, maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten alleen maar jongere enthousiaste mensen.
Zelf ben ik 46 jaar en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd (laten we zeggen tussen de 35 en 55:wink:) op zoek zijn naar een reisgenoot.
Dit jaar zou ik nog graag 3/4 weken er op uit willen trekken naar bijvoorbeeld een land in ZO-Aziƫ of Midden-/Zuid-Amerika.
Dus ā40plussersā laat je horen:wereld:
Hier een 40-plusser, 47 om precies te zijn. Maar niet perse op zoek naar een reisgenoot.
Maar mocht je zin hebben in Patagoniƫ, ik vlieg 23 nov naar Buenos Aires en 24 dec terug naar huis,
Ik ben spontane vrouw van 49 die ook een reisgenote zoektā¦alleen pas volgend jaar meiā¦dan wordt ik 50 en wil mezelf weekje cadeau doenā¦liefst keertje naar New Yorkā¦maar iets anders is ook leukā¦dus wie weetā¦
Patagonië⦠mooooooi!! Ik ben er vorig jaar geweest, geweldig!
Voor dit jaar ben ik opzoek naar een andere bestemming, nog zoveel landen op mijn bucket list .
Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe.
Groetjes Marjolein
Op het moment richt ik me op de vakantie van dit jaar. In maart ga ik ook nog een weekje weg, New York komt dan te vroeg voor mij, helaas:(
Als je in de toekomst andere plannen hebt, je mag mijn natuurlijk altijd een berichtje sturen.
Groetjes, Marjolein
In 2013 heb ik bij wereldwijzer aangegeven dat het voor oudere reizigers moeilijk is leeftijdgenoten te vinden.
Ze zouden dit gaan aanpassen, maar helaas.
Met de hedendaagse techniek moet dat toch niet moeilijk zijn.
Groetjes,
Don
Ik ben net terug van een groepsrondreis door Cuba. Dat was harstikke leuk en mooi maar heb me voorgenomen dat als ik terugkom toch eens ga zoeken naar een reisvriend(in) en dan niet pas als ik weer een volgend plan ga maken maar gelijk. Want het moet toch klikken om op reis met elkaar te kunnen gaan. Eerst eens weekendje of weekje ergens naar toe en zien of het leuk is en dan een plan maken voor een reis. Tot nog toe heb ik zelf naast Cuba ook reizen gemaakt naar Midden-Oosten en verschillende landen in Afrika. Ook naar Nepal geweest. Er zijn heel veel mooie plekken om naar toe te gaan dus er is vast wel iets te vinden waar we allebei graag naar toe willen gaan. Hoor graag of er hier mensen zijn die ook zoān reismaatje zoeken! Groeten, Marianne
Ik ben een vrouw van 50 en reis graag zelfstandig rond, heb al vele landen bezocht. Veel vrijheid om leuke dingen te doen en je eigen route kunnen bepalen. Samen vind ik gezelliger dan alleen, mits het klikt. Ik heb inmiddels een retour Bangkok geboekt van 5 december tot 30 december. Thailand, eventueel Cambodja of Laos. Rondreizen, mooie natuur, cultuur opsnuiven zoals mooie tempels bezoeken, mooi eilandje, snorkelen, lekker eten.
Heb je interesse? Je kunt me mailen via
Admin Forum brake: Het is niet toegestaan om je emailgegevens te posten !!! groet,georgessiam.
Inmiddels heb ik een reis naar Namibiƫ geboekt met een internationaal gezelschap, we vertrekken begin december 2014.
Op kort termijn ben ik niet meer opzoek naar een reisgenootje.
In april 2015 en eind 2015 zullen mijn volgende vakanties zijn, bij interesse laat je horen!
hallo allemaal,
ook ik (52) ben op zoek naar een reismaatje, ik heb mn daf 4x4 camper (expeditie) vrachtauto bijna klaar.
en wil over een paar maanden aan mn maidentrip beginnen richting spanje, marocco.
en ben op zoek naar een leuke vrouw, die dit ook zie zitten. het liefst ook met groot rijbewijsā¦
wie meer van me wil weten, die mag me mailenā¦
groetjes, Arie
ik snap weinig van deze siteā¦heb al 2 berichten ingevoerd maar krijg geen reply what so ever of t gelukt isā¦wat n armoe zegā¦ik wil dus naar cubaā¦
Updated - - -
ik probeer op jou te reagerenā¦maar dat lukt nietā¦