Reisgenoot v/m (50+) gezocht voor een vakantie van 3 weken

Hallo, Ben vrouw van 59 jaar. Vorig jaar niet met vakantie geweest en heb dit erg gemist. Wil dit jaar graag met vakantie. Maakt niet zo erg uit waar, als het maar een mooie temperatuur heeft. Liefst in de maanden mei/juni. Houd van kamperen maar ook appartement. Houd van vrijheid , eten wanneer het uitkomt dus liever niet een hotel of het moet alleen logies/ontbijt zijn. Heb nog geen concrete plannen naar welk land. Dat kan in onderling overleg. Heb wel auto maar zo een kleintje (Suzuki Alto) dus kan niet met eigen auto naar land met hoge bergen. Indien je zelf een wat grotere auto heeft en met de auto wilt is dat ook goed. Vind het niet gezellig om alleen te gaan en daarom op zoek naar naar een reisgenoot. Ben geen groepsmens dus zoek maar 1 reisgenoot (liefst niet rokend). Ik houd van natuur, bossen,bergen, wandelen, klimmen, af en toe een terrasje, een dagje strand desnoods en af en toe een plaatsje/dorpje of grote stad die de moeite waard is te bezichtigen. Houd van rust. Ben niet roker en drinker, op zijn tijd bij het eten een glaasje wijn, dat wel. Spreekt je dit aan dan kun je reageren. Ik wacht je reactie af.Met vriendelijke groet,

Desiree

Hai desiree
ja weet er alles van vind het ook niet gezellig om alleen op vakantie te gaan,maar dat weerhoud me niet om toch te gaan
ben verleden jaar 3 mnd weggeweest met verschillende mensen en het was een top tijd.
maar voor dit jaar nog. Niets gepland ben 3 weken vanaf 15 juni vrij,dat kan ik niet veranderen I.v.m. Me werk
we hebben heel veel overeenkomsten ik kan er alleen nog voor mezelf aan toevoegen dat ik 52 ben en avontuurlijk ,spontaan en voor de rest is het bijna gelijk aan jouw profiel,en je woont niet ver van me vandaan kan ook makelijk zijn
nou wie weet groet Jolly

Er zijn momenteel een 4-tal geïnteresseerden om mee te reizen naar Kenya. Er zijn nog geen vaste data.
Maart, April , Mei voor de grote vakantie in ieder geval (wegens lagere ticket priijzen)
Het leek ons nuttig en informatief om samen te komen om van alles te bespreken.

Voorstel is om rond 11:00 op het Centraal station en dan te lunchen in ‘’The Foodmaker’’

Als je op doodle aangeeft welke data je zouden passen, komt er 1 gemeenschappelijke datum uit.
(handig toch dat internet)

Klik hier voor de kalender : DOODLE , je mag 1 of meerdere data opgeven.

Hallo Jolly,
Bedankt voor je snelle reactie.Leuk en fijn te lezen dat jij dezelfde interesses hebt en andere overeenkomsten. Je leeftijd maakt niet uit, je bent toch 5 +, nu daar voldoe je aan. Ook wel prettig dat je niet zo ver woont. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het jammer is dat je je vakantie niet kunt omzetten. Vorige week had helaas een collega zijn snipperbriefje ingeleverd met dezelfde datum en periode om op vakantie te gaan (15-6 t/m 3-3). Het is meestal moeilijk om 2 mensen gelijktijdig met vakantie te laten gaan op ons werk. Toch ga ik morgen proberen bij mijn chef of het mogelijk is dat ik deze periode misschien toch ook nog met vakantie mag en kan gaan.Zodra ik dit weet, zal ik je dat laten weten. Ik hoop dat het gaat lukken want jou profiel trekt min wel aan. Het zou heel jammer zijn al het niet zou lukken om deze in periode met vakantie te gaan. Ik hoop dat je daar begrip voor op kunt brengen. Je hoort nog van mij, zeker weten.
Wens je een prettig weekend verder en tot mails dan. Vriendelijke groet, Desiree.

Hallo Jolly,

Hier ben ik dan weer met mijn antwoord. Helaas moet ik je mededelen dat mijn chef op het werk problemen heeft dat er in de periode waarin jij met vakantie wil dat e 2 mensen in dezelfde periode afwezig zijn. Ik vind het ook heel jammer want ik vind dit een fijne periode en heb ik nu nog niet iemand om samen met vakantie kan gaan. Misschien dan in na seizoen dat ik dan maar ga en heb dan wat meer tijd om iemand te vinden. Ik wens jou succes met toch nog vinden van een reisgenoot of genote voor jouw periode. Sterkte en succes en hoop dat je een leuke vakantie tegemoet gaat. Met vriendelijke groet, Desiree

eee