Reislustigen 50+

Beste Marieke,

Ik ben een man van 58 en wil een sept/okt 2014 een georganiseerde rondreis naar het westen van Amerika, daarna naar New York en dan nog naar Miami. Ik zoek een reisgenote voor gezelschap en om eerlijk te zijn de kosten te drukken. Alleen verblijven is erg duur. Geen bijbedoelingen! De reis is ongeveer 6 weken en eventueel vatbaar voor veranderingen.
Misschien wat voor jou?

M.vr.gr., Jaap Zwaan

Dag Jaap,
dit klinkt leuk om over te brainstormen hoe je plan is en waar we dan zouden langs gaan op verkenning. Echter ik zit in het onderwijs en ben afhankelijk van de zomervakantie die meestal in juli/augustus valt, maar waar ik dan wel zo lang weg zou kunnen.
Hoe denk je daar over?
Groet van Marike.

Beste Marike,

Ik ben roostermaker in het onderwijs en moet in de zomer de roosters maken voor de eerste periode. In septenber ga ik weg na het ingaan van de eerste periode en ben op tijd terug voor de tweede periode. Bovendien is de zomer veel duurder.
Dus ik denk dat we vast zitten. Jammer, maar het is niet anders. Ik hoop dat je een leuke reis kan regelen dit jaar. Ik ga pas in 2014.

M.vr.gr., jaap Zwaan

Hoi Marike,
ik ben ook afhankelijk van de schoolvakantie, regio midden. Ik ga half juli naar Bangkok (paar dagen) en dan door naar Cambodja tot 5 augustus, daarna wil ik naar Laos. De laatste 3 weken ben ik alleen , daarvoor met mijn zoon van 21. Wie weet valt er iets te combineren…
Groet, Lydia

Beste reizigers,

Ik ben Sophia en ik studeer Toerisme en Recreatie aan Hogeschool Inholland te Diemen. Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de wensen van 50-plussers met betrekking tot vrijwilligerstoerisme. Zouden jullie misschien mijn enquête in willen vullen? U hoeft geen vrijwilligerstoerist te zijn om de enquête in te vullen.

http://www.thesistools.com/web/?id=344607

Alvast bedankt en nog veel plezier met het maken van mooie reisplannen. :slight_smile:

Groet,
Sophia

Dag allemaal,

Ik reageer even op een hele oude post omdat ik dan heel veel mensen bereik met dezelfde reiswensen.

Ik zoek een reispartner om Cuba te verkennen, voor december 2014.

Ik ben 49 jaar, heb jarenlang een bedrijf in Afrika gehad en heb in die tijd veel over de gehele wereld gereisd. Cuba staat echter nog op mijn verlanglijstje. Ik zoek iemand die het leuk vind om met mij rond te trekken en zo de mensen en het land te leren kennen. Ik wil ergens in de periode juli - november 2014 reizen. Het maakt me dus niet zo heel veel uit wanneer ik vertrek. ik wil tussen de 2 en 4 weken uittrekken voor de reis.

Groeten,

Ruud

wij hebben een kleine groep en gaan deze winter naar de zon in Hurghada, moest je dat interesseren

Hoi, ja, dat viel mij ook op. Ik zou graag naar Indonesië, Bali, Thailand. Meestal zoek ik een combinatie van cultuur en sportiviteit. Hou enorm van natuur, meren, zee, zwemmen, bergwandelen. Ik ben inmiddels 55 jaar, en kom uit Rotterdam

Dag Anndresom,

Helaas, dat gaat voor mij niet lukken. Ik wil echt naar Cuba, en moet waarschijnlijk voor werk ook al naar Azië. Ik wil niet op zo’n korte termijn 2x die kant op vliegen.

Nog andere reislustigen die op zoek zijn naar een maatje?

groeten, Ruud