Hoi, ik ben opzoek naar een reisgenoot voor de maanden juli en augustus!
Op dit moment zit ik voor 3 maanden in Oeganda op een project om daar te helpen met het verder ontwikkelen van de boerderij.
Op 1 Juli ben ik hier klaar en dan wil ik graag een poos rond reizen in Oeganda, Tanzania, Kenia, enz, maakt eigenlijk niet zoveel uit waar heen, ik sta open voor nieuwe ideeën!
Ondertussen nog een paar weken vrijwilligerswerk is ook goed.
Dus ben je deze maanden van plan om in Afrika rond te gaan reizen dan hoor ik het graag!
Groetjes Evelien
Hi Eveline,
Omdat mijn reisgenootje wegens omstandigheden niet meer mee gaat naar ZA deze zomer ben ik op zoek naar een alternatief. Ik wil ook in de maanden juli en augustus reizen en vrijwilligerswerk doen, maakt mij in principe ook niet zoveel uit waar…
Misschien kunnen we samen iets gaan uitzoeken? Mijn email is yvettevdbrand@hotmail.com
Groetjes Yvette
Heeey Evelien,
Wat heerlijk dat je in Oeganda bent. Ik zou bijna jaloers op je worden.
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden ook 4 maanden in Oeganda geweest.
Omdat ik best wel een beetje heimwee heb, ben ik aan het kijken
of het mogelijk is om van de zomer naar oeganda te gaan. En toen kwam ik jouw berichtje tegen. Het lijkt me leuk om samen te reizen. Toen ik in Oeganda was, heb ik niet veel van het land gezien, maar voornamelijk vrijwilligerswerk gedaan.
Heb je ondertussen al specifieke plannen gemaakt? en heb je het naar je zin?
Ik hoor graag van je.
Met zonnige groetjes uit Nederland
Nina
Hallo Oeganda-gangers,
Volgende week vertrek ik naar Addis (Ethiopie) en als ik daar klaar ben wil ik door naar Oeganda voor vrijwilligerswerk en nog wat bezoekjes aan bekende. Werken aan een boederij klinkt leuk, ik heb nl een tuinbouw achtergrond.
Als iemand zin heeft om samen op te trekken hoor ik het graag.
Groet,
Christina
Hoi Evelien,
Heb je inmiddels al iemand gevonden???
Groetjes Diana