Rondreis Ethiopie,Kenia,Oeganda mei/jun/juli

Hoi,

Ik ben Tom 23 jaar en woon vlakbij Eindhoven. Ben opzoek naar reisgenoten die met mij naar Afrika willen. Alleen is ook maar niks :wink: Graag zou ik naar Ethiopië, Kenia of Oeganda willen gaan. Eigenlijk maakt het mij ook niet zo heel veel uit. De safari`s, bevolking, mooie landschappen spreken mij zeer aan. Natuurlijk vindt ik een beetje luxe, zon/zee/strand, feestjes en relaxen ook niet erg. :slight_smile: Shoestring en koningaap bieden een paar leuke reizen aan naar deze bestemmingen. Zijn er dus misschien mensen die met mij het avontuur aandurven? Of andere leuke ideeën hebben? Ik sta ook open voor compleet andere reizen. Midden-Amerika en Thailand heb ik helaas al gehad :biggrin:

Indonesie ??!! :smiley:
Jou plan klinkt ook super hoor, maar nu ik al een half jaar roep dat ik naar indonesie wil moet ik ook wel daar beginnen :wink:

groetjes

wendy (24jr)

Hey Wendy,
Hoe lang wil je daar eigenlijk naar toe gaan? Wanneer? Of heb je nog niet echt een plan :stuck_out_tongue_winking_eye:

de planning is tot nu toe half mei, begin juni weg. Ivm mijn baan zal het helaas 3 weekjes worden.

Hoi Tom,

Ik heb (samen met mijn broertje) Oeganda in de planning staan voor juli dit jaar. Omdat ik niet ervaren ben in het reizen in Afrika, hebben we besloten om een reis met Koning aap te maken (oeganda, kenia, tanzania). Tot nu toe zijn er pas zes aanmeldingen en de groep moet eigenlijk minimaal 10 personen tellen. Dus als je zin hebt: meld je ook voor deze reis aan, want dan zijn we weer een stapje dichter bij het verplichte minimum. Ik ben 30, mijn broertje 27, dus wij zijn wel gebaat bij wat jongere mensen in de groep :wink:

Hoi,

Ik heb besloten om deze reis ook te gaan doen. Alleen kan ik helaas niet in Juli en Augustus, omdat mijn collegas dan ook op vakantie willen. En zij hadden helaas alle vakantiedagen ruim op tijd aangevraagd. Dus ik heb besloten om 08 Oktober te gaan. Hier hebben tot nu toe ook nog maar 2 mensen voor geboekt. Gaan jullie trouwens ook opzoek naar de gorillas? 500 euro vindt ik best veel geld haha. Hopelijk is het wel de moeite en de lege portemonnee waard. Kunnen jullie trouwens ook niet in Oktober gaan haha?

Mmm, da’s jammer (voor ons dan). Nee, helaas kan ik niet in Oktober, omdat het op mijn werk dan topdrukte is en ik van september tot december geen vrij kan krijgen. We zijn wel van plan om de gorilla’s te zoeken, per slot van rekening ben ik er dan toch :wink: Ik wens je in ieder geval heel veel plezier!

Hoi Tom,

Ik heb ongeveer hetzelfde plan, maar dan voor juli/augustus. De reis waar Lisette het over heeft lijkt mij ook geweldig!

Of anders Fillipijnen en Vietnam?

Groetjes,

Kim

Hey Kim,

Ik heb dit jaar toch maar voor china gekozen, omdat de reis richting afrika iets te duur werd haha. Volgend jaar zeker!

Gr. Tom