Reisgenootje Zuid-Afrika zomer 2009!

Hallo!!

Ik ben Anneke, 27 jaar en woonachtig in het noorden des lands. Komende zomer zou ik heel graag een rondreis van 2-3 weken willen maken door Zuid-Afrika. Omdat ik het veiliger en (vooral!) veel gezelliger vind om dit samen te doen, ben ik hiervoor op zoek naar een reisgenootje (m/v, van ong. mijn leeftijd).

Qua reistijd, route en things to do/see ben ik vrij flexibel. Het lijkt me erg leuk om een auto te huren en o.a. Kaapstad, het Krugerpark en Swaziland te bezoeken. Verder vind ik het leuk om te sporten, shoppen, van de natuur te genieten, lekker naar het strand te gaan en vooral heel erg veel te zien!. Lijkt het je leuk om deze zomer samen naar Zuid-Afrika te gaan, laat dan iets van je horen!

Hoi Hoi!

Ik heb samen met m’n reisgenootje ook een oproepje geplaatst. Wij gaan nl ook naar zuiderlijk Afrika, echter niet (alleen) Zuid Afrika. Wij starten begin september in Kaapstad en willen zo met de auto naar Windhoek, naast Namibie willen we ook Botswana en Zambia gaan verkennen. We zijn op zoek naar reisgenootjes die ons mn het eerste deel van de reis willen vergezellen. Zo plezier verhogen en kosten drukken, niet goedkoop om een auto te huren! Als je interesse hebt om met ons mee te gaan?

Groetjes Hld:wereld:

Heey!

Ik zit er ook heel serieus over te denken binnenkort naar Zuid-Afrika te gaan. In juni wil ik sowieso naar de Confederations Cup (voetbal), waardoor ik waarschijnlijk tot eind juni in Bloemfontein en evt Johannesburg zit. Daarna wil ik ook graag gaan rondreizen! Al jouw ´voorkeuren´ zeg maar, deel ik, dus dat moet goedkomen! Ik ben zelf 22 jaar, vrouw, net klaar met een studie Rechten, woon ook in het noorden (Groningen) en ben klaar om de wereld (of in ieder geval eerst ZA) te ontdekken! Heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden en weet je al wanneer je precies van plan bent te vertrekken?

Groetjes Jildou

Hoi Anneke,
ik ga deze zomer ook naar Zuid-Afrika en Botswana.
(ga vrijwilligerswerk doen in een natuurreservaat in Botswana)
maar ik zoek dus ook nog iemand om wat mee rond te reizen naast dat werk. (iets van twee-drie weken denk ik)
ben zelf 26, woon in het midden en hou enorm van nieuwe ervaringen.
groetjes Ewout