Hallo aan iedereen die dit leest,
mijn plan is om deze zomer mee te gaan met een groepsreis door Afrika. Ik wil ongeveer 3 a 4 weken weg en dan flink veel zien. Een voorbeeld van een reis die mij aanspreekt is een ries van Koning Aap door Mali, Ghana en Burkina Faso. http://www.koningaap.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRKZWA
Maar een groepsreis van Djoser waarbij je verschillende landen aandoet spreekt mij ook aan.
Ik ben een meisje van 22, studente geschiedenis en journalistiek. (Hopelijk tene de tijd van de reis niet meer…) En ik houd ervan om nieuwe ervaringen op te doen. Hier in Nederland ben ik veel bezig met internetten, lezen, schrijven, films, muziek, mijn kater Raaf, koken en dat soort dingen. Ook vind ik het lekker om buiten te zijn en te wandelen of gewoon wat foto’s te maken.
Waarom wil ik een reisgenootje? Tja, opzich heb ik geen problemen met alleen reizen. Maar wat ik wel vervelend zou vinden is als ik tijdens zo’n groepsreis een derde wiel aan de wagen zou zijn. Mijn laatste ervaring met een groepsreis was namelijk dat er alleen maar stelletjes mee waren. En ik vind 't toch wel fijn om niet alles in mijn eentje te ondernemen en om aan het eind van de dag nog eventjes na te kunnen kletsen.
Man/vrouw maakt mij niet uit en leeftijdsgrenzen zijn er voor mij ook niet. Als het maar klikt!
Over de precieze reis valt wat mij betreft nog een hele hoop te bediscussieren. Zowel een campeerreis als een reis met verblijf in hotels vind ik prima. Het enige dat voor mij vast staat is dat ik nog nooit in Afrika ben geweest en dat het me fantastisch lijkt om in een maand tijd zo veel mogelijk van dat werelddeel te ontdekken.
Nou, ik hoop op een leuke reisgenoot!
Liefs, Sanne