Hallo,
Ik heb Michelle, 20 jaar.
Ik wil deze zomer graag naar west amerika. Lekker de toeristische route doen. Las Vegas, verschillende nationale parken, grand canyon en uiteraard nog veel meer. Gewoon de plaatsen waar je eigenlijk een keer geweest moet zijn.
Heb al 3 jaar heb plan om met vrienden op reis te gaan. Helaas gaat dit elke keer niet door dus probeer ik het op deze manier.
Ik zoek iemand van rond mijn eigen leeftijd. Man of vrouw… maakt mij helemaal niets uit!
Ik wil wel graag via een reisorganisatie boeken en heb op het moment een mooie reis op het oog van 23 dagen langs als deze mooie plekken.
Ik kan helaas alleen de eerst 3 weken van juni 2015. Wie kan er in deze periode op vakantie naar Amerika en wil met mij deze ervaring delen?
Ik hoor het graag!!
Ik ga voor het eerst een rondreis maken! Ik vind het een fijn gevoel dat je wat "achter de hand heb "als er iets mis gaat! Met zo een groepsreis gaan er natuurlijk meerder mensen mee en ik vind dat wel erg gezellig met een grotere groep!
Misschien wil ik in de toekomst een reis een keertje zelf plannen!
Bij deze reis staan toevallig alle plaatsen op waar ik graag heen wil!
Hey Michelle, ik ben Kars en ik ben ook 20 jaar. Ik wil ook graag al lang deze reis maken met vrienden maar aangezien iedereen op school zit of er geen geld voor heeft is het er nog niet van gekomen. Ik ben even gestopt met m’n studie en werk even full time. Ik zie dat je inmiddels een reis hebt geboekt, ga je in je eentje of heb je al een reismaat?
Hey Kars,
Leuk dat je alsnog reageert! Ik heb een reis geboekt via shoestring.nl
Ik heb deze reis alleen geboekt.
Momenteel hebben ik en een vrouw van 27 deze reis geboekt. Ik heb helaas geen contact met deze mevrouw. Deze groepsreis gaat langs eigenlijk alle hotspots waar ik graag heen wil.
Het handige van zo een groepsreis is dat reisbegeleiding weet vaak waar je echt geweest moet zijn.
Ik hoop dat zo een georganiseerd groepsreis geen probleem is. Kijk een op de website van shoestring daar staat alles duidelijk beschreven
Ik hoor het wel
Ik snap helemaal dat je een georganiseerde groepsreis geboekt hebt, zou ik zelf doen. Vaak als je georganiseerd gaat heb je een duidelijk plan en wordt er zo veel mogelijk uit je reis gehaald. Als je het zelf organiseert zijn er altijd plaatsen die je vergeet. Heb je toevallig de link van deze reis? En heb je ook Facebook, dan hebben we een indruk van elkaar
Klopt, je komt er waarschijnlijk maar 1 keer in je leven en wilt zoveel mogelijk zin in zo een korte tijd.
Www.shoestring.nl
Er staat maar 1 reis voor de USA ik heb de reis van 6 t/m 28 juni
Ik zal even een privé berichtje sturen
Hoi Michelle, ik was van plan om in precies dezelfde periode dezelfde trip te maken, maar mijn vriendin heeft helaas moeten afzeggen. Ik heb losse tickets, dus via de organisatie los boeken lijkt mij lastig. Weet jij of ik evt. kan aansluiten? Ik ben een student van 21 jaar! Groetjes Amber